یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رویداد-داخلی
جلسه

بررسی برنامه های ۴ وزیر پیشنهادی در کمیسیون انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه ها و سوابق ۴ وزیر پیشنهادی کشور، دفاع، ارتباطات و راه و شهرسازی در جلسه بعد از ظهر این کمیسیون خبر داد.

ادامه مطلب

فضای مجازی

در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد:

امنیت فضای مجازی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از حضور وزیر ارتباطات و بررسی برنامه های وی در این جلسه خبر داد.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

برنامه حضور وزیر پیشنهادی ارتباطات در ۱۴ کمیسیون مجلس

عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ابراهیم رئیسی برای تصدی پست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم در روزهای آینده، در ۱۴ کمیسیون مجلس شورای اسلامی، برنامه های خود را توضیح می دهد.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

برنامه‌های زارع‌پور برای تصدی وزارت ارتباطات منتشر شد

برنامه پیشنهادی عیسی زارع‌پور برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم بـا رویکـرد مبتنـی بـر به‌کارگیـری تمامـی ظرفیت‌هـای داخلـی و خارجـی اعـم از جمعیـت جـوان و نخبـه، وجـود بیـش از ۴۰ سـال تجربـه در مدیریـت حـوزه فنـاوری اطلاعـات و ارتباطـات کشـور، دسـتاوردهای سیاسـتی و اجرایـی در مدیریـت ایـن عرصـه، هم‌صدایـی کشـورهای منطقـه و سـایر کشـورهای همسـو بـا جمهـوری اسـلامی ایـران در ایـن عرصـه؛ بـا نـگاه درون‌سـاز و برون‌نگـر، در بخش‌های مختلف منتشر شـد.

ادامه مطلب

مدیریت

۱۵ مدیر برتر حوزه دولت‌الکترونیکی دولت دوازدهم معرفی شدند

۱۵ مدیر در حوزه دولت الکترونیکی در دولت گذشته به عنوان مدیر برتر انتخاب شدند و در میان این لیست نام عیسی‌زارع‌پور وزیر پیشنهادی برای وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات نیز به چشم می‌خورد.

ادامه مطلب

فضای مجازی

تشکیل کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران پس از رای اعتماد وزرا

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کمیسیون مشترک طرح فضای مجازی با ترکیب اعضای ۹ کمیسیون تشکیل می شود، گفت: آغاز به کار این کمیسیون به بعد از بررسی رای اعتماد وزرای دولت، موکول شد.

ادامه مطلب

تهران

جزئیات تعطیلی ۶ روزه تهران

ستاد ملی کرونا در پی اعلام وضعیت قرمز در تمام نقاط استان تهران و البرز و در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان، از تعطیلی شش روزه دستگاه‌های اداری این دو استان خبر داد؛ تعطیلی که بخش قابل توجهی از حوزه‌های دولتی و خصوصی عمومی را در برگرفت.

ادامه مطلب

مقتدایی

مقتدایی خطاب به وزیر ارتباطات:

چرا در محاسبه ترافیک بین‌الملل کاربران تلگرام از ملت پول اضافی گرفتید؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نه تنها وزارت ارتباطات از حقوق ملت در برابر بدعهدی تلگرام دفاع نکرده، بلکه در محاسبه ترافیک بین‌الملل کاربران شبکه اجتماعی تلگرام پول اضافی از مردم گرفته است.

ادامه مطلب

جشنواره

مهلت ثبت نام در جشنواره رسانه‌های دیجیتال تمدید شد

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال از تمدید ثبت نام برای شرکت در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به مدت روز دیگر خبرداد.

ادامه مطلب

الکامپ

الکامپ ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌ها برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۰، امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با حضور ۳۰۰ شرکت و در مسافت ۱۲ هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب