شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
زارع-پور
زارع پور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

مخالف رسانه‌ای شدن طرح «صیانت» نبوده‌ام، اما به چگونگی آن انتقاد دارم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اطلاع‌رسانی زودهنگام و گاه ناقص یا متناقض درباره مفاد طرحی که در مرحله اولیه بررسی کارشناسی است، موجب بی‌اعتمادی افکار عمومی می‌شود، گفت: هیچگاه مخالف رسانه‌ای شدن طرح موسوم به «صیانت» نبوده‌ام اما به چگونگی آن انتقاد داشته و دارم.

ادامه مطلب

زارع پور

وزیر ارتباطات وعده داد:

۲۰ میلیون پورت فیبرنوری در کشور ایجاد می‌شود

وزیر ارتباطات: تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم ظرفیت ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری را ایجاد کنیم و تا ۱۰ روز آینده مرحله نخست که حدود نیم میلیون پورت فیبرنوری است در سراسر کشور آماده بهره برداری می‌شود.

ادامه مطلب

زارع پور

خبر جدید وزیر ارتباطات درباره واگذاری فیبر نوری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دهه فجر شاهد برنامه‌ کلان و زمان‌بندی وزارت ارتباطات خواهیم بود و تعداد زیادی پورت فیبر نوری آماده واگذاری هم اعلام می‌شود تا مردمی که در آن مناطق هستند، بتوانند از این فناوری استفاده کنند.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع پور:

وضعیت نابه‌سامان اینترنت خانگی حاصل سیاست‌های غلط و تلمبار شده در یک دهه گذشته است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: مردم ما شایسته سرعت‌های چندصد مگابیتی اینترنت هستند که دور از دسترس نیست.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع پور: اینترنت امسال گران نمی‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برای افزایش کیفیت اینترنت تلاش می‌کنیم، گفت که تعرفه اینترنت ثابت، طبق قانون مجلس امسال افزایشی نخواهد داشت.

ادامه مطلب

زارع پور

وزیر ارتباطات:

دهه فجر نقشه راه توسعه شبکه پرسرعت کشور مبتنی بر فیبر نوری را رونمایی خواهیم کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه معتقدم فرصت‌های فناوری اطلاعات بیشتر از تهدیدات آن است گفت: نگاه دولت سیزدهم این است که فناوری اطلاعات یک فرصت است و ما باید از این فرصت برای ارتقا کارآمدی و کارایی دولت و حل مشکلات مردم و اثربخشی بیشتراقدامات حداکثر استفاده را بکنیم.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع‌پور وزیر ارتباطات در ۱۰۰ روز اول وزارتش چه گفت و چه کرد

مروری بر عملکردها و وعده‌های عیسی زارع‌پور در جریان دریافت رأی اعتماد و پس از آن نشان می‌دهد شبکه ملی اطلاعات بیش از همه موضوعات دیگر مورد توجه زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم است.

ادامه مطلب

زارع پور

ماموریت‌های ویژه وزیر ارتباطات به رگولاتور جدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکم انتصاب رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سه ماموریت ویژه برای رئیس جدید این سازمان تعیین کرده است.

ادامه مطلب

شبکه ملی اطلاعات

شبکه ملی اطلاعات به دنبال چیست؟

استقرار کامل سکوهای ارائه خدمات الکترونیکی، دستیابی به سهم ۱۰ درصدی اقتصاد دیجیتال از کل اقتصاد کشور، افزایش سهم ۱۰ درصدی خرده‌فروشی الکترونیکی از کل بازار خرده‌فروشی کشور و تحقق سهم ۷۰ درصدی خدمات محتوایی داخلی، از اهداف عملیاتی سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات است.

ادامه مطلب

زارع پور

گمنامی کاربران فضای مجازی یک چالش جدی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فضای مجازی باید دارای قوانین و مقررات خاص خود باشد. هم اکنون گمنامی کاربران چالش جدی است؛ مسائل فضای مجازی در ایران هنوز حل نشده است.

ادامه مطلب