پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
شرکت-مخابرات
سراييان

اتصال 8500 سایت اپراتور اول به فیبر نوری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: از مهم‌ترین کارهای ما در حوزه فیبر نوری این بود که زیرساخت فیبر را در حوزه موبایل و ثابت فراهم کردیم و توانستیم 8500 سایت همراه اول را به فیبر متصل کنیم.

ادامه مطلب

قبض تلفن

هزينه هاي ثابت در قبض مشترکين تلفن ثابت

بامجوز کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، شرکت مخابرات مجاز شده است حدي از مکالمه را به عنوان حداقل در نظر گيرد تا اگر مشترکي از خط خود استفاده نمي‌کند، با پرداخت اين رقم بخشي از هزينه‌هاي مربوط به نگهداري خط اوتامين شود.

ادامه مطلب

زارعيان

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران:

70 درصد مشترکان، خواهان اطلاع رسانی بیشتر از خدمات مخابرات هستند

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، گفت: در جایی که شرکت های دیگر نمی توانند حتی یک متر کانال و یا حوضچه بسازند، ما با مجموعه ای گسترده از امکانات متعدد و بالغ بر 70 هزار نفر پرسنل مستقیم و 400 هزار شغل غیر مستقیم حضور داریم.

ادامه مطلب

تلفن همراه

یک مقام مسئول در شرکت مخابرات :

رجیستری گوشی موبایل امسال اجرایی می‌شود/ دورزدن اپراتور با تغییر سریال گوشی

یک مقام مسئول در شرکت مخابرات گفت: پس از یکبار اجرای ناموفق طرح رجیستری گوشی موبایل در سال 85، امسال با رفع ایرادات قبلی این طرح برای دومین بار در کشور اجرا می شود.

ادامه مطلب

مخابرات

نخستین اقدام مدیریت جدید مخابرات؛ امضای مجدد تفاهم نامه همکاری سال پیش

نخستین اقدام مدیریت جدید مخابرات با امضای تفاهم نامه مجدد با یک شرکت کره‌ای همکار مخابرات رقم خورد.

ادامه مطلب

مخابرات

مجامع عمومی مخابرات ۲۴ فروردین برگزار می‌شود

مجامع عمومی شرکت مخابرات ایران به طور فوق العاده روز ۲۴ فروردین ماه جاری برگزار می شود.

ادامه مطلب

کابل - شبکه

شرکت مخابرات ایران:

واگذاری مجوز FCP تهدید نیست، فرصت است

کسب مجوز شرکت های FCP، بر تصمیم مخابرات برای یکپارچه سازی تأثیر نداشته است و یکپارچه سازی در مخابرات از سال 89 کلید خورده است و ربطی به مجوز FCP ندارد. برخی پروانه ها از جانب سازمان تنظیم مقررات برای افزایش رقابت واگذار شدند؛ این شرکت ها در زمانی PAP بودند و امروز می توانند در حوزه ثابت خدمات ارایه دهند و شبکه ایجاد کنند.

ادامه مطلب

هم کدسازي

تبدیل 3000 کد تلفن به 31 کد بین استانی

هم‌کدسازی تلفن‌ها به پایان رسید؟

شرکت مخابرات ایران از به پایان رسیدن هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت تا پایان شهریورماه خبر داده و اینگونه اعلام کرده بود که با اجرای این طرح بیش از 2500 تا 3000 کد بین شهری تبدیل به 31 کد استانی خواهد شد.

ادامه مطلب

شيدايي

توسعه پهناي باند در يک سال اخير برابر 10 سال گذشته

شرکت مخابرات استان تهران ، در سال 92 بيش از 247 ميليارد تومان سرمايه گذاري در بخش ديتا و شبکه داشته است که برابر 68 درصد رشد نسبت به سال 91 مي باشد، که با اين سرمايه گذاري در طول يک سال اخير، بيش از مجموع 10 سال گذشته پهناي باند اينترنت اين شرکت افزايش داشته است.

ادامه مطلب

اينترنت پرسرعت

اینترنت 10مگابایتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان

شرکت مخابرات استان تهران به واحدهای فناوری دانش‌بنیان تجاری، فعالیت‌های علمی و پژوهشی، تحقیقات آزمایشگاهی و دانشگاهی، اختراعات و کارآفرینی در کشور اینترنت پرسرعت 10مگابایت بر ثانیه ارائه می‌کند.

ادامه مطلب