یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
مایکروسافت
مرورگراچ

مایکروسافت از ۱۳ آوریل نسخه‌های قدیمی مرورگر اج را حذف می‌کند

مایکروسافت با حذف نسخه اولیه مرورگر اج از ویندوز ۱۰ از تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۲۱، نسخه کرومیوم اج را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ادامه مطلب

مایکروسافت

رونمایی محصول نرم افزاری جدید مایکروسافت

مایکروسافت با هدف بهبود تجربه دورکاری کارمندان شرکتها، گروهی از خدماتش به نام "ویوا" را معرفی کرد که در ابتدا از طریق سرویس Teams قابل دسترس خواهند بود.

ادامه مطلب

مایکروسافت

مایکروسافت اولین نسخه پروژه Reunion را عرضه کرد

شرکت مایکروسافت نسخه پیش نمایش ۰.۱ از طرح جدیدی که با نام Project Reunion شناخته می‌شود را عرضه کرد و توضیح داد که این پروژه در اصل مجموعه ابزارهایی را برای کمک به توسعه دهندگان نرم افزاری شامل می‌شود تا فاصله میان اپلیکیشن‌های قدیمی Win۳۲ و رابط‌های جدید Universal Windows Platform یا همان UWP را از بین ببرند.

ادامه مطلب

مایکروسافت

کشف نرم افزار مخرب در سیستم‌های مایکروسافت

شرکت مایکروسافت از کشف نرم افزار مخرب در سیستم‌های خود که با کمپین هک افشا شده توسط مقامات آمریکا در هفته گذشته مرتبط است، خبر داد.

ادامه مطلب

Cloud PC

طرح مایکروسافت برای دسترسی همه دستگاه‌های دنیا به ویندوز

مایکروسافت طرح‌هایی مبنی بر «ویندوز در همه جا» و «رایانه شخصی ابری» یا همان Cloud PC را پیش می‌برد تا بر اساس آن هر مدل سیستم حتی دستگاه‌های ساخت شرکت اپل هم قالیت دسترسی از راه دور به دسکتاپ‌های ویندوز و نرم افزارهای مربوطه را داشته باشند.

ادامه مطلب

اتاق جلسه

نرم افزاری که میزان مفید بودن جلسات را پیش بینی می کند

مایکروسافت یک نرم افزار رایانه‌ای خاص اختراع کرده که با بررسی برخی شاخص‌ها می‌تواند مشخص کند جلسات کاری گروهی کیفیت و بهره‌وری لازم را داشته‌اند یا خیر.

ادامه مطلب

بیل گیتس

بیل گیتس از هیأت مدیره مایکروسافت کناره گرفت

بیل گیتس، بنیانگذار و مدیرعامل سابق مایکروسافت از هیأت مدیره این شرکت کناره‌گیری کرد تا بتواند زمان بیشتری را به اقدامات بشردوستانه اختصاص دهد.

ادامه مطلب