دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
مبين-نت
تیک نیوز

مبین نت در کل کشور تنها ۲۰۰سایت WiMAX نصب کرده!

مدیرعامل اپراتور سراسری وایمکس مبین‌نت گفت: تعداد آنتن‌های سرویس وایمکس شرکت مبین‌نت به بیش از ۲۰۰ آنتن رسیده و هر روز این آمار در حال تغییر و تعداد آنتن‌ها در حال افزایش است.

ادامه مطلب

تیک نیوز

چهرقانی مدیر روابط عمومی تنها اپراتور سراسری وایمکس شد

محمد تقی خاکی، مدیرعامل شرکت مبین نت طی حکمی «محمد چهرقانی» را به سمت مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت، تنها اپراتور سراسری وایمکس منصوب کرد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

مدیر منطقه ای مبین نت در هرمزگان:

بندرعباس، قشم و کیش به ترتیب 70، 80 و 90 درصد تحت پوشش وایمکس

بندرعباس 70 درصد، قشم 80 درصد و کیش 90 درصد زیر پوشش out door وایمکس مبین نت قرار دارند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت:

تغییرات ماه به ماه مبین نت محسوس است



مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت گفت: با گذر از مرحله راه اندازی اولیه در محله ای قرار داریم که تغییرات مثبت گسترش شرکت ماه به ماه احساس می شود.

ادامه مطلب

تیک نیوز

گفت‌وگوی روزنامه دنیای اقتصاد با مدیرعامل مبین‌نت در خصوص مشکلات وایمکس

مدیرعامل شرکت مبین نت معتقد است که مشتریانش آن را به خوبی می‌شناسند و نام کمتر شنیده شده شرکتش تاثیری در رویکرد مشتریان ندارد. با این حال مرد اول اپراتور وایمکس کشور معتقد است که مبین نت تمرکز خود را روی سرویس‌های خاص و کاربران خاص قرار داده است. اما حتی مبین نت که بخشی از سهامش را به مخابرات ایران داده نیز چندان احساس امنیت نمی‌کند هر چند معتقد است بازار اینترنت کشور آنقدر بزرگ است که همه می‌توانند با مقداری هوشمندی به سود قابل توجهی برسند. محمدتقی خاکی در یک روز سرد برفی پاسخگوی سوالات دنیای‌اقتصاد بود.

ادامه مطلب

تیک نیوز

رییس هیات مدیره شرکت:

مدیرعامل مبین نت به درخواست خودش تغییر کرد

به گفته رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات مبین نت هیچ اختلافی موجب تغییر مدیرعامل قبلی نبوده است و ایشان خود تصمیم به کناره گیری از سمت مدیرعاملی گرفته اند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

قائم مقام مدیرعامل شرکت تالیا:

مبین نت می تواند از BTSهای تالیا استفاده کند

به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت تالیا، اگر از لحاظ فنی مشکلی وجود نداشته باشد و توافقات لازم صورت بگیرد، آنتن های BTS خود را در اختیار مبین نت قرار می دهیم.

ادامه مطلب

استعفا

مدیرعامل بزرگترین اپراتور وایمکس کشور استعفا داد

براساس اخبار رسیده از شرکت ارتباطات مبین نت اپراتور سراسری وایمکس در کشور مدیرعامل این شرکت به دلایل نا معلوم استعفای خود را به هیات مدیره شرکت تقدیم و هیات مدیره نیز با این استعفا موافقت کرد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

اختلال در شبکه وایمکس مبین نت

بامداد سه شنبه 6 اسفند شبکه مبین نت بدلیل اقدامات اصلاحی دچار اختلال می شود

ادامه مطلب