پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
همراه-اول
اپراتورها

مقایسه جایگاه همراه اول، ایرانسل و رایتل از زبان دولت

جایگاه و وضعیت اپراتورهای ارتباطی کشور براساس سیم‌کارت‌های واگذار شده، ضریب نفوذ و سهم بازار ارتباطی توسط وزارت ارتباطات مشخص شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - پيامک

طرح مکالمه رایگان با موبایل برای ماه رمضان

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: در پی استقبال مشترکان همراه اول از طرح ۵۵+۵ در سال های گذشته، این طرح در ماه مبارک رمضان امسال نیز اجرا می شود.

ادامه مطلب

علي بقايي

رئيس هيأت مديره شرکت ارتباطات سيار ايران

مخابرات و همراه اول بايد از شيوه‌هاي سنتي مديريت فاصله بگيرند

رئيس هيأت مديره شرکت ارتباطات سيار ايران گفت: شرکتي که ادعا دارد رتبه اول منطقه را دارد و مي‌خواهد به يکپارچگي برسد، نمي‌تواند بدون تغيير نظام‌هاي مديريتي به اين مهم دست يابد.

ادامه مطلب

همراه اول

همراه اول اعلام کرد

فعلا برنامه‌ای برای افزایش تعرفه‌های موبایل نداریم

شرکت ارتباطات سیار تاکید دارد این شرکت فعلا برنامه ای برای افزایش تعرفه‌های تلفن همراه در بخش‌های مکالمه، پیامک و دیتا ندارد.

ادامه مطلب

اپراتور -

تشریح عملکرد ۴ زیرمجموعه اپراتور اول با ۱۴ هزار میلیارد دارایی

هم‌زمان با ارائه گزارش عملکرد سال گذشته اپراتور اول موبایل در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام، وضعیت شرکت‌های زیرمجموعه آن با مجموع ۱۴۳۴۸ میلیارد ریال دارایی نیز قرائت شد.

ادامه مطلب

همراه اول

مدیر اپراتور اول ارتباطی :

مذاکره برای دریافت باند ۱۸۰۰ مگاهرتز/مذاکره با MVNOها قطعی نشده است

مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی گفت: در حال مذاکره با رگولاتوری برای دریافت باند ۱۸۰۰ مگاهرتز جهت LTE هستیم اما هنوز موفق به دریافت آن نشده‌ایم.

ادامه مطلب

3G

در مجمع عمومی عادی سالیانه/

جایگاه همراه اول در خاورمیانه تشریح شد/رونمایی از تعداد سایت‌های ۳G و ۴G

هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران در مجمع عمومی عادی این شرکت، گزارش عملکرد سال ۹۴ و جایگاه این اپراتور را در خاورمیانه و دنیا تشریح کرد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

ایراد مدیر عامل اپراتور اول به شیوه اجرای ترابرد‌پذیری

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار توضیحاتی درباره شیوه‌ی اجرای طرح ترابرد‌پذیری شماره‌ها ارائه کرده و تاکید کرد: شیوه فعلی اجرای این طرح با کاستی‌هایی همراه است.

ادامه مطلب

همراه اول

مهلت استفاده از عيدي همراه اول تمام شد

مهلت استفاده از عيدي اپراتور اول موبايل با اطلاعيه‌اي رسمي به پايان رسيد و مشترکان نسبت به مديريت ارتباطات خود آگاه باشند.

ادامه مطلب

سيم کارت

سیم‌کارت‌های اقساطی خبرساز شدند

ماجرای هشدارهای پیامکی همراه اول

اپراتور اول ارتباطی کشور که از چندی پیش اقدام به فروش اقساطی سیم‌کارت‌های دائمی کرده، به خریداران این سیم‌کارت‌ها هشدار داد که پس از یکسال از خرید سیم‌کارت در صورت عدم فعال‌سازی سیم کارت مربوطه قطع خواهد شد.

ادامه مطلب