دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
کسب‌وکار
کسب‌وکارهاي اينترنت

حمایت از ایده تا تجاری‌سازی استارتاپ‌ها در پارلمان بخش خصوصی آغاز شد

معاون کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران گفت: در حال حاضر یکی از برنامه‎های مهم اتاق بازرگانی حمایت از استارتاپ‎هاست و در واقع استارتاپ‎ها در اتاق بازرگانی از مرحله ایده تا تجاری‎سازی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب

رحماني

مدير اسبق برنامه‌هاي مايکروسافت و آمازون به ايرانسل رفت

مدير اسبق برنامه‌هاي مايکروسافت و آمازون، بعد از کناره‌گيري از پست دولتي‌اش در وزارت ارتباطات به دليل دوتابعيتي بودن، مسئول بخش جديدالتأسيس اپراتور دوم ارتباطي شد تا راه را براي فعاليت کسب‌وکارهاي نوپا هموار کند.

ادامه مطلب

کسب و کار

شروع به کار اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی تا ۲ هفته دیگر

حاشیه‌های تشکیل اتحادیه جدید کسب‌وکارهای مجازی همچنان ادامه دارد. با وجود این، یکی از اعضای منتخب هیات‌مدیره این اتحادیه با بیان اینکه اتحادیه حداکثر تا دو هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: با توافق بین اعضای هیئت مدیره این اتحادیه شروعی قوی را تجربه می کند.

ادامه مطلب

کسب‌وکارهاي مجازي

نخستين چالش تشکيل اتحاديه کسب‌وکارهاي مجازي

نخستين اتحاديه کسب و کارهاي مجازي به عنوان پايگاهي براي ساماندهي اين رسته از کسب‌وکارها در کشور سرانجام در حال شکل گيري است، اما در اين مرحله نحوه تاييد صلاحيت و سابقه فعاليت کانديداهاي انتخابات اتحاديه با انتقاداتي همراه شده است.

ادامه مطلب

اقتصاد - فناوري اطلاعات - کسب و کار

کسب‌وکارهاي اينترنتي لَنگِ اعتمادسازي

يک کارشناس حوزه آي‌تي، مهم ترين مسائل را در ارتباط با بانکداري الکترونيکي و توسعه کسب و کارهاي اينترنتي مساله احراز هويت و ايجاد اعتماد دانست و بر ايجاد اعتماد در اين حوزه توسط بانک‌ها، دولت و فعالان اقتصادي تاکيد کرد.

ادامه مطلب

کسب‌وکارهاي اينترنت

مخالفت با ايجاد مجوزهاي جديد در حوزه کسب‌وکارهاي اينترنت

قائم‌مقام کميسيون تجارت الکترونيکي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران معتقد است تعدد متوليان و ايجاد مجوزهاي جديد براي کسب‌وکارهاي اينترنتي، مانع توسعه تجارت الکترونيکي و فعاليت کسب‌وکارهاي نوين در کشور خواهد شد.

ادامه مطلب

کسب وکاراينترنتي

ناآشنايي برخي مديران کسب‌وکارهاي نوپا با اصول مديريتي

يک استاد حوزه کسب وکار گفت: اغلب کسب‌وکارهاي نوپا که با تکيه بر حوزه ICT شکل مي‌گيرند، با مباحث مديريتي و راهبري کسب‌وکار ناآشنا و نيازمند آموزش هستند تا در بازار رقابتي تجارت خود را مديريت و خلأها را رفع کنند.

ادامه مطلب