پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
کسب-وکار
محمدباقر اثني‌عشري

کسب‌وکارهايي که با يک دکمه خاموش مي‌شوند!

رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي با اشاره به مشکلات کسب‌وکارهاي حوزه فناوري اطلاعات، گفت: زماني که يک کسب‌وکار آي‌تي به مدت دو روز فيلتر مي‌شود، کاربران اعتمادشان را از دست مي‌دهند؛ يا در مواردي که سرور را خاموش مي‌کنند، رتبه وب‌سايت در الکسا پايين مي‌آيد. البته با شرايط ايجادشده، ديگر يک قاضي يا مرجع نمي‌تواند به تنهايي حکم فيلترينگ بدهد و اين‌ها نکات مثبتي است که از تعامل صنف و نهادها ايجاد شده است.

ادامه مطلب

کسب و کار - فناوري اطلاعات

مرکز نوآوري و شتاب دهي کسب وکارهاي نوپا راه‌اندازي شد

مرکز نوآوري و شتاب دهي رسانه‌اي کسب وکارهاي ديجيتالي با هدف حمايت از استارت آپها و کسب وکارهاي نوپاي حوزه فناوري اطلاعات و تبديل آنها به شرکتهاي متوسط و بزرگ اقتصادي، راه‌اندازي شد.

ادامه مطلب

کسب و کار - اشتغال زايي - فضاي مجازي - توليد محتوا

9 آیین نامه عمومی برای کسب وکارهای نوپا نوشته شد

وزیر ارتباطات از تدوین 9 سند عمومی برای تسهیل فعالیت استارتاپها و کسب و کارهای نوپای آنلاین خبر داد.

ادامه مطلب

اينترنت

روند جهانی به سمت اینترنتی شدن کسب و کارها است

یک کارآفرین فروش اینترنتی از هدف‌گذاری برای ایجاد ۴ هزار شغل جدید مطابق قانون کار و تامین اجتماعی در حوزه فروش اینترنتی در سال 96 خبر داد و گفت: روند جهانی تمامی کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن است.

ادامه مطلب

خريد اينترنتي

کالای فروخته شده تا 100 روز پس از فروش پس گرفته می شود

یک فروشگاه اینترنتی سعی کرده است توجه مشتریان در فضای آنلاین را با اضافه کردن سرویس بازگشت 100 روزه کالا جلب کند و حتی از نمونه‌های خارجی خود مثل آمازون و علی بابا هم پیشی بگیرد.

ادامه مطلب

ديجيتالي

بررسي چالش‌هاي کسب و کارهاي نوين

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينکه حمايت از گسترش کسب و کارهاي نوين و الکترونيکي بايد آرام و با حوصله انجام گيرد، گفت: بايد بتوانيم دوران گذاري را تعريف کنيم تا کسب و کارهاي سنتي مطمئن شوند که بيکار نخواهند شد و کسب و کارهاي نوين اطمينان از حمايت دولت پيدا کنند.

ادامه مطلب

کسب و کار - فناوري

رویداد کارآفرینی هم نت روستا برگزار می‌شود

رویداد کارآفرینی هم­ نت روستا، ۳۱ فروردین الی ۳ اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار می‌شود.

ادامه مطلب