شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ITU
itu

برگزاری کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی در ژنو

کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی به منظور بررسی و بازنگری مقررات رادیویی در خصوص معاهده بین المللی کنترل کننده استفاده از طیف فرکانس رادیویی و مدارهای ماهواره ای، با حضور کشورهای عضو ITU در ژنو آغاز شد.

ادامه مطلب

itu

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات منتشر کرد

گزارش ITU‌ در زمینه کاربرد اینترنت در جهان

در آخرین گزارش منتشرشده ITU در دسامبر 2011 ذکر شده است که بیش‌ترین کاربرد اینترنت، به ویژه در کشورهای در حال توسعه، در میان افرادی دیده می‌شود که درآمد و تحصیلات بالاتری دارند.

ادامه مطلب

itu

آفریقا میزبان چهار کارگاه آی‌تی‌یو خواهد بود

آفریقا تا پایان سال 2011 میزبان چهار کارگاه اتحادیه‌ بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو) خواهد.

ادامه مطلب

نمايشگاه

دستور کار نمایشگاه جهانی مخابرات سال 2011 اعلام شد

دستور کار نمایشگاه جهانی مخابرات سال 2011 ITU اعلام شد تا مدیران عامل شرکت‌های مخابراتی، سران جهان، وزرای مخابرات، کارشناسان صنعت دیجیتال، متخصصان فناوری و پیشتازان فناوری وقتی که در تاریخ 24 تا 27 اکتبر امسال در شهر ژنو گرد می‌آیند درباره آن بحث کنند.

ادامه مطلب

حمدون توره

اتحادیه‌ بین‌المللی مخابرات خواهان افزایش تخصص‌های فاوایی زنان شد

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی مخابرات(ITU) بر لزوم تلاش بیش‌تر برای پشتیبانی از زنان برای کسب تخصص‌های فاوا تاکید کرد زیرا با این کار می‌توان کمبود نیروی انسانی در بخش فاوا را جبران کرد.

ادامه مطلب

کرم پور

ITU بررسی می کند:

پیشنهاد ایران برای مرکزیت تایید نمونه تجهیزات ارتباطی منطقه

مدیر بخش استاندارد اتحادیه جهانی مخابرات با استقبال از پیشنهاد ایران برای مرکزیت تایید نمونه تجهیزات ارتباطی منطقه گفت: ITU این آمادگی را دارد تا مدارک و مستندات رگولاتوری ایران را در بخش استاندارد و تایید نمونه بررسی کرده و نظر خود را در این زمینه اعلام کند.

ادامه مطلب

اينترنت

تدوین استاندارد جدید برای شبکه‌های اینترنت پرسرعت خانگی

اتحادیه جهانی ارتباطات (ITU) استاندارد جدیدی را با نام G.hn به تصویب رسانده که به موجب آن توسعه شبکه پرسرعت خانگی از طریق کابل‌های هم‌محور، سیم‌کشی‌های الکتریکی و خطوط تلفنی میسر می‌شود.

ادامه مطلب

itu

اتحاديه جهاني مخابرات گزارش داد:

شمار کاربران اينترنت از مرز دو ميليارد نفر گذشت

بر اساس گزارش اتحاديه جهاني مخابرات، شمار کاربران اينترنت در سال جاري ميلادي از دو ميليارد نفر فراتر رفته و به حدود يک سوم جمعيت جهان نزديک مي‌شود.

ادامه مطلب

تزئيني

اجلاس سران مختار در مکزیک آغاز به کار کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راس هیاتی از مدیران وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه برای شرکت در کنفرانس سران مختار به مکزیک سفر کرد.

ادامه مطلب