دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپراتورهاي-مجازي
اپراتورها

افزایش حق السهم دولت از درآمد اپراتورها قطعی شد

درجریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، نمایندگان مجلس با چند بند مهم این لایحه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موافقت کردند. از جمله آنکه به توسعه شبکه ملی اطلاعات ۵ هزار میلیارد ریال تخصیص یابد.

ادامه مطلب

همراه اول

همراه اول عضو اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور شد

همراه اول عضو مستقل اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور شد.

ادامه مطلب

اپراتورهاي مجازي

چرا فعاليت اپراتورهاي مجازي در سايه مانده است؟

امروزه بيش از پيش مردم با واژه اپراتورهاي مجازي روبرو مي شوند و همين موضوع باعث شده تا سوالات زيادي در خصوص اين نوع اپراتورها پرسيده شود.

ادامه مطلب

mvno

اپراتورهای مجازی چه می‌کنند؟

وزیر ارتباطات با اشاره به نقش اپراتورهای مجازی تاکید کرد: اپراتورهای مجازی مکمل اپراتورهای اصلی هستند و بدون اینکه نیاز به سرمایه‌گذاری کلان در بخش زیرساخت و شبکه داشته باشند، با هماهنگی و تفاهم با اپراتورهای اصلی به ارائه خدمات تخصصی می‌پردازند.

ادامه مطلب

سيم کارت

سالی برای سیم‌کارت‌های جدید

آخرین روز سال 1395با ورود سیم‌کارت‌هایی جدید به بازار ارتباطات کشور همراه شد و پیش بینی می‌شود، در سال جاری نیز سیم‌کارت‌های متعدد دیگری از سوی اپراتورهای مجازی تلفن همراه وارد بازار شود.

ادامه مطلب

هوشنگ مرتضوي

فروش یک میلیون سیم‌کارت 0999 از بهمن‌ماه

مدیرعامل یک اپراتور مجازی موبایل که پروانه فعالیت دریافت کرده از آمادگی واگذاری یک میلیون سیم‌کارت با کد 0999 از بهمن‌ماه خبر داد.

ادامه مطلب

سيم کارت

سيم‌کارت‌اپراتورهاي مجازي کي وارد بازار مي‌شوند؟

معاون سازمان تنظيم مقررات راديويي از ورود سيم‌کارت ‌هاي اپراتورهاي مجازي طي يک‌ماه آينده به بازار خبر داد.

ادامه مطلب

اپراتور مجازي - تلفن همراه - ارتباطات -

آغاز فعالیت اپراتورهای مجازی در ایران/۱۲میلیون مشترک در انتظار

مسئولان ICT پیش‌بینی کرده‌اند طی ۱۰ سال آینده حداقل ۱۵ درصد از سهم بازار ارتباطات کشور در اختیار اپراتورهای مجازی(MVNO) خواهد بود و برای این بخش بالغ بر ۱۲ میلیون مشترک وجود خواهد داشت.

ادامه مطلب

تلفن همراه - مجازي

اپراتورهای مجازی آمریکا چگونه نان می‌خورند؟

بازیگران مجازی عرصه موبایل ایران رفته رفته وارد مذاکره نهایی با اپراتورها می‌شوند اما در این میان طرح تجاری آنها چیست و اپراتورهای مجازی مطرح دنیا معمولا چه طرح‌هایی را پیاده سازی کرده‌اند؟

ادامه مطلب

توسعه - صنعت - اقتصاد - کسب و کار

تشریح چهار مدل کسب‌وکاری اپراتورهای مجازی موبایل

شرکت‌های متقاضی ورود به ارائه خدمات خرد اپراتوری، در حال مذاکره جدی با اپراتورهای موبایل جهت ورود به این عرصه هستند در حالیکه همچنان فهم درستی از فضای کسب‌وکاری و مدل‌های تجاری MVNO وجود ندارد و رسالت MVNEها در دید کارشناسان نیز نامشخص است.

ادامه مطلب