چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سيم‌کارت‌اپراتورهاي مجازي کي وارد بازار مي‌شوند؟

سيم کارت

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰


معاون سازمان تنظيم مقررات راديويي از ورود سيم‌کارت ‌هاي اپراتورهاي مجازي طي يک‌ماه آينده به بازار خبر داد.

وايمکس نيوز- صادق عباسي شاهکوه به ارائه توضيحاتي درباره فعاليت اپراتورهاي مجازي تلفن همراه و سيم‌کارت‌هاي جديد آن‌ها پرداخت.

وي اظهار کرد: بر اساس مصوبات اپراتورهاي تلفن همراه موظف بودند هر يک حداقل با يک اپراتور مجازي موبايل (MVNO ) تا سوم آبان و با يک شرکت ديگر تا سوم آذرماه قرارداد امضا کنند. اکنون نيز اين شرکت‌ها قراردادهاي مربوطه را امضا کرده و آن‌ها را براي بررسي بيشتر به رگولاتوري ارسال کرده‌اند.

معاون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات راديويي ادامه داد: البته در اين قراردادها مشکلاتي وجود دارد که ما آن‌ها را قبول نداشته و بر همين اساس از آن‌ها ايراداتي گرفته و خواهان حل اين موارد شده‌ايم. حال نيز پس از حل اين موارد، پروانه مربوط به MVNOهاي مذکور صادر خواهد شد.

عباسي در ادامه با اشاره به اينکه در گذشته نيز يکي از اين شرکت‌ها با عقد قرارداد با رايتل موفق به دريافت پروانه خود شده بود، گفت: اين شرکت‌ اعلام آمادگي کرده است که تا پايان دي‌ماه سيم‌کارت‌هاي خود را وارد بازار کند. البته طبق پروانه الزامي به ورود سيم‌کارت در آذرماه نيست اما ظاهرا اين شرکت امور مربوطه را انجام داده و خواهان آن است که هرچه سريعتر ظرف آذر و دي‌ماه سال جاري سيم‌کارت هاي خود را وارد بازار کند.

وي همچنين تاکيد کرد: قيمت سيم‌کارت اپراتورهاي مجازي نيز مانند اپراتورهاي حقيقي موبايل تعيين شده و براي اين سيم‌کارت‌ها انواع اعتباري و دائمي وجود دارد.

معاون سازمان تنظيم مقررات راديويي در عين حال از تفکيک شماره‌هاي خطوط دائمي و اعتباري توسط اين شرکت خبر داد و خدمات ارائه شده در بستر اين سيم‌کارت ها را نيز بر اساس توانمندي شرکت و اپراتور مربوطه دانست.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو