جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
تعرفه
پیامک

تعرفه تماس و پیامک رومینگ اپراتورها چند است؟

هنگام سفر به کشورهای خارجی، برقراری ارتباط با ایران می‌تواند به دو شیوه خرید سیم‌کارت کشور مقصد یا استفاده از سرویس رومینگ سیم‌کارت‌های ایرانی انجام شود، اما ناآگاهی از نحوه استفاده از این سرویس می‌تواند هزینه‌های بالایی را برای کاربران بتراشد.

ادامه مطلب

شورای نگهبان

شورای نگهبان:

افزایش حق‌السهم درآمد اپراتورها مغایر قانون است

شورای نگهبان مصوبه مجلس شورای اسلامی در جریان تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ درخصوص افزایش ۱۰ درصدی تسهیم درآمد اپراتورها را دارای ابهام و مغایر با اصول ۵۲ و ۵۳ قانون اساسی دانست.

ادامه مطلب

اینترنت

معاون وزیر ارتباطات: مصوبه مجلس باعث توقف توسعه اینترنت در مناطق محروم می‌شود

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد: مصوبه امروز مجلس، باعث گران شدن قیمت اینترنت و توقف توسعه مناطق محروم خواهد شد.

ادامه مطلب

هويت كاربران اينترنت

چه‌کسي جور تعرفه‌هاي پايين اينترنت را مي‌کشد؟

در حالي که در سال‌هاي گذشته تقريباً تمامي خدمات و اقلام مصرفي با افزايش قيمت مواجه بودند، تعرفه خدمات ارتباطي کاهش قيمت داشته و اگرچه همين حالا هم مشترکان از تعرفه‌ها ناراضي هستند، اما ارائه‌دهندگان اينترنت ثابت معتقدند پايين بودن تعرفه، آنها را با مشکل مواجه کرده است.

ادامه مطلب

اينترنت رايتل

گلايه مشترکان از افزايش تعرفه رايتل

مدير کل نظارت بر خدمات ارتباطي و فناوري اطلاعات رگولاتوري در پاسخ به گلايه مشترکان رايتل از افزايش تعرفه اين اپراتور، گفت: شايد به دليل تفاوت تعرفه تماس رومينگ ملي با تماس درون شبکه اين اپراتور براي برخي مشترکان ابهام ايجاد شده باشد.

ادامه مطلب

تعرفه تلفن ثابت

افزايش تعرفه‌هاي مخابراتي در راه است؟

با وجود دستور ديوان عدالت اداري براي حذف آبونمان تلفن ثابت، ظاهرا مخابرات تصميم دارد تعرفه‌هاي خود را افزايش دهد و اين موضوع در سازمان تنظيم مقررات ارتباطات راديويي در حال بررسي است.

ادامه مطلب

گوشي تلفن

ابطال دريافت آبونمان از تلفن‌هاي ثابت؛ تعرفه‌ها تغيير مي‌کند؟

دريافت آبونمان تلفن‌هاي ثابت در مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات در حالي ابطال شده که وضعيت ساير بخش‌هاي اين مصوبه از جمله تعرفه‌هاي مکالمه با اپراتورهاي ثابت و سيار مشخص نيست و از طرفي با عدم دريافت آبونمان، شرکت مخابرات ايران متحمل هزينه‌هاي زيادي خواهد شد و اين سوال را ايجاد کرده که ممکن است در آينده تعرفه‌هاي تلفن ثابت تغيير کند.

ادامه مطلب

خدمات اينترنتي

ادامه‌ بلاتکليفي کاربران کم‌مصرف اينترنت

پس از ارائه تعرفه‌هاي غيرحجمي براي اينترنت ثابت، مشترکان کم‌مصرفي که به اندازه کاربران عادي، حجم اينترنتي نمي‌خواستند و تنها خواستار سرعت بالاي اينترنت بودند، نسبت به اين تعرفه‌ها اعتراض‌هايي داشتند اما هنوز تعرفه جداگانه‌اي براي آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

ادامه مطلب

مخابرات

سرپرست شرکت مخابرات:

اداره کردن مخابرات با تعرفه‌های سال 1382 شبیه معجزه است

سرپرست شرکت مخابرات درباره افزایش تعرفه‌های مخابراتی گفت: اساسا دنبال افزایش تعرفه نیستیم. اما تعرفه‌های مخابرات از سال 1382 تغییر چندانی نداشته و ما دنبال جبران عقب ماندگی هستیم تا مطابق رشد هزینه‌ها از جمله دستمزد که شش برابر شده، درآمد ما با هزینه‌هایمان همخوان شود.

ادامه مطلب

محمد حسن انتظاري

دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد:

تغییر در تعرفه‌های اینترنت پهن باند/ تعرفه‌های فعلی انگیزه ایجاد نمی‌کنند

دبیر شورای عالی فضای مجازی از تدوین سیاست‌های پهن باند و ابلاغ مصوبه‌ای در این زمینه خبر داد.

ادامه مطلب