پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
توسعه-مخابرات
سلطانی

سلطانی: نگاه مثبت دولت، آهنگ توسعه مخابرات را در ۱۴۰۱ سریع تر می کند

سلطانی در نشست شورای مدیران شرکت مخابرات ایران با تشریح برنامه های پیش روی شرکت در سال جاری اظهار داشت: با نگاه مثبت ایجاد شده در دولت، آهنگ توسعه مخابرات سریع تر شده و ریل گذاری جدیدی در توسعه مخابرات کشور ایجاد خواهد شد.

ادامه مطلب

مخابرات

تلاش حداکثری برای توسعه مخابرات در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از سرلوحه قرار دادن افزایش درآمد و سرمایه گذاری بهینه در شرکت مخابرات ایران برای سال جاری خبر داد.

ادامه مطلب

مخابرات

با حمایت از توسعه زیرساخت های مخابراتی کشور، پاسخگوی نیازهای فزاینده حوزه ارتباطات باشیم

با توجه به اهمیت توسعه ارتباطات و فناوری ارتباطات به ویژه در ایام کرونا و بعد از آن و در شرایطی که نیاز مردم به استفاده از اینترنت رو به فزونی است، شرکت مخابرات ایران اعلام کرده انتظار دارد بخش حاکمیتی کشور، به یاری این شرکت بشتابد؛ شرکتی که به عنوان یک شرکت خصوصی، علاوه بر عمل به تمام تعهدات خود، در شهرها و روستاها میلیاردها تومان هزینه کرده است و آماده هزینه بیشتر برای توسعه شبکه شهری و روستایی در بخش تلفن ثابت و همراه و اینترنت است.

ادامه مطلب

کابل برگردان

4 مرکز مخابراتی توسعه می یابد

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید لطیفی، شهید یزدانپناه، بعثت، شهید ورمزیاری گلستان از تاریخ 19 تیر ماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

کابل - شبکه

4 مرکز مخابراتي توسعه مي يابد

عمليات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهيد قدوسي، شهيد باهنر اسلامشهر، شهيد محسنيان و يوسف آباد قوام از تاريخ سوم اسفندماه آغاز مي شود.

ادامه مطلب

شماره تلفن

6 مرکز مخابراتي توسعه مي يابد

عمليات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتي شهيد تندگويان، هجرت، استقلال، اورين، ملارد، خاتم الانبياء ( ص) از تاريخ 14 تير ماه آغاز مي شود.

ادامه مطلب

کابل

توسعه 5 مرکز مخابراتی در تهران

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید غریبی، ولیعصر (عج)، شهید کلانتری، شهید دستغیب و شهید تندگویان از تاریخ 14 مرداد ماه آغاز می‌شود.

ادامه مطلب

itu

تدارکات همایش جهانی توسعه‌ی مخابرات 2014

برنامه‌ریزی برای تدارکات همایش جهانی توسعه‌ی مخابرات در شهر کیشینف پایتخت مولداوی برگزار شد.
همایش جهانی توسعه‌ی مخابرات 2014 میلادی(WTDC-14) از 31 مارس تا 11 آوریل 2014 توسط اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو) در شرم‌الشیخ مصر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب