پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سلطانی: نگاه مثبت دولت، آهنگ توسعه مخابرات را در ۱۴۰۱ سریع تر می کند

سلطانی

سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰:۳۰


سلطانی در نشست شورای مدیران شرکت مخابرات ایران با تشریح برنامه های پیش روی شرکت در سال جاری اظهار داشت: با نگاه مثبت ایجاد شده در دولت، آهنگ توسعه مخابرات سریع تر شده و ریل گذاری جدیدی در توسعه مخابرات کشور ایجاد خواهد شد.

تیک نیوز- به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی در این مراسم که با حضور رییس و اعضای هیات مدیره شرکت،معاونین ستادی و مدیران ارشد و همچنین ارتباط ویدیوکنفرانسی با مدیران مخابرات مناطق برگزار شد با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: تقارن شروع سال با ماه مبارک رمضان نویدبخش سال پربرکتی برای کل کشور خواهد بود.
 
وی افزود: از تمام مناطق مخابراتی به صورت ویژه تشکر می کنیم، چرا که پیشران فعالیت های شرکت در سراسر کشور هستند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار پس از خصوصی شدن مخابرات همگرایی در سه قوه نسبت به موضوع مخابرات و حل مشکلات آن ایجاد شدو با این اتفاق علاوه بر امکان ادامه حیات ، مخابرات از خطری که در صورت ادامه وضعیت قبلی با آن مواجه می شد، رهایی پیدا می کند.
 
سلطانی گفت: مخابرات یک شرکت مادر تخصصی و اصلی حوزه ارتباطات است و هرکس یا نهادی بخواهد در مسیر توسعه آن کارشکنی کند، موجب توقف در اقتصاد پیشران کشور می شود.
 
وی همچنین افزود: بالانس شدن درآمد و هزینه یکی از اهداف مهم مخابرات در سال جاری است و همخوانی درآمد و هزینه شرکت ضمن فعالیت در بخش های زودبازده، موجب کامل شدن روند تحولی مخابرات در سال ۱۴۰۱ خواهد شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو