یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مجید-سلطانی
سید میثم سیدصالحی

انتصاب سرپرست جدید معاونت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران

در مراسمی با حضور سلطانی، سرپرست جدید معاونت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران معرفی شد.

ادامه مطلب

سلطانی

سلطانی: نگاه مثبت دولت، آهنگ توسعه مخابرات را در ۱۴۰۱ سریع تر می کند

سلطانی در نشست شورای مدیران شرکت مخابرات ایران با تشریح برنامه های پیش روی شرکت در سال جاری اظهار داشت: با نگاه مثبت ایجاد شده در دولت، آهنگ توسعه مخابرات سریع تر شده و ریل گذاری جدیدی در توسعه مخابرات کشور ایجاد خواهد شد.

ادامه مطلب

سلطانی

تحقق عملکرد ۹۰درصدی برنامه های دایری و فروش در سال ۱۴۰۰

سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تحقق عملکرد ۹۰ درصدی برنامه های دایری و فروش در سال ۱۴۰۰، علی رغم مشکلات مختلف نقدینگی و تعرفه ای به انجام رسید، تحقق این امر را نشانگر تلاش جهادگونه مجموعه شرکت برای رضایتمندی مشتریان در بخش های مختلف عنوان کرد.

ادامه مطلب

سلطانی

افزایش درآمد و کاهش هزینه دو راهبرد اساسی شرکت مخابرات ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید به دو راهبرد اساسی افزایش در آمد و کاهش هزینه در پیشبرد اهداف شرکت گفت: این دو راهبرد باید همگام اجرا شود تا شرکت از آسیب های وارد شده نجات یابد.

ادامه مطلب

فیبرنوری

زیرساخت لازم برای راه‌اندازی ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری انجام شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت که معماری و توسعه لازم برای نیل به هدف ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری، در شرکت مخابرات انجام شده است.

ادامه مطلب

مجید سلطانی

وعده های مخابرات برای اینترنت ثابت و توسعه شبکه

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح برنامه های آینده این شرکت برای توسعه شبکه اعلام کرد: راه اندازی ۲۰ میلیون خط فیبر نوری به ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

ادامه مطلب

فیبرنوری

تضمین ایجاد سالانه یک میلیون پورت فیبر نوری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره تضمین وعده ایجاد یک میلیون پورت فیبر نوری درصورت افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت گفت: هر طرح و انتظاری که ابلاغ می‌شود، الزاماتش هم پیش‌بینی‌ شده است، بنابراین ما همانطور که سالیان متمادی در این زمینه کار کرده‌ایم، برای توسعه فیبر نوری نیز اعلام آمادگی کردیم.

ادامه مطلب

افتتاح تله کام

مدیرعامل مخابرات از تصویب تعرفه‌های مخابرات در کمیسیون تنظیم مقررات خبر داد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در روز افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه ایران تلکام اعلام کرد: اصلاح تعرفه‌های بخش ثابت مخابرات به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسیده است و با ابلاغ به سازمان تنظیم مقررات و تایید نهادهای ذیربط به زودی ابلاغ خواهد شد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

ابهامات پیرامون اصلاح تعرفه های تلفن ثابت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد که به واسطه طرح هم‌کدسازی ۸۰۰۰ میلیارد تومان ضرر به مخابرات وارد شد که تا کنون جبران نشده است.

ادامه مطلب

سلطانی

اینترنت شرکت مخابرات برای استفاده از سامانه شاد رایگان است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، استفاده از سامانه شاد بر بستر اینترنت شرکت مخابرات رایگان است.

ادامه مطلب