یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
حکيم-جوادي
حکيم جوادي

چرا وزارت ارتباطات دولت قبل در اجراي شبکه ملي اطلاعات ناکام بود؟

رييس سازمان فناوري اطلاعات در دولت دهم علت ناکامي وزارت ارتباطات دولت احمدي نژاد را در عدم بهره برداري از شبکه ملي اطلاعات را اختصاص بودجه کم براي اجراي اين پروژه دانست و گفت: از سوي ديگر توجه ويژه رييس جمهوري دولت يازدهم به اين حوزه، مشکلات اجرايي وزارت ارتباطات اين دولت را بسيار کمتر کرده است.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

حکيم جوادي رييس هيات مديره گروه فن‌آوا شد

علي حکيم جوادي با سه دهه سابقه در عرصه ارتباطات و فناوري اطلاعات، جايگزين مهندس مسيح مشهدي تفرشي به عنوان رييس هيات مديره گروه فن‌آوا شد.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

رییس هیات مدیره ایرانیان نت خبر داد

درخواست اپراتور چهارم برای فرجه‌ بیشتر از وزارت ارتباطات

رییس هیات مدیره اپراتور چهارم ارتباطی (شرکت ایرانیان نت) از نیاز این شرکت به فرجه‌های زمانی بیشتر از سوی وزارت ارتباطات خبر داد.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

اعلام فراخوان جذب سرمایه‌گذار خارجی برای

اتصال فیبرنوری به منازل 8 میلیون ایرانی

رئیس هیات مدیره اپراتور فیبرنوری کشور از برنامه های این اپراتور برای اتصال فیبرنوری به منازل 8 میلیون ایرانی در فاز نخست این پروژه خبر داد و گفت: بزودی برای جذب سرمایه گذاری خارجی در این پروژه نیز فراخوان مشارکت و همکاری اعلام خواهیم کرد.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

ارزیابی معاون وزیر ارتباطات از وضعیت اینترنت در سالی که گذشت

رئیس سازمان فناوری اطلاعات معتقد است: اگرچه ممکن است در سال 90 گاه با اختلالات و قطعی‌هایی مواجه بوده باشیم اما درنهایت وضعیت کلی اینترنت در این سال با رشد و توسعه همراه بوده و در این بخش اقدامات موثری صورت گرفته است.

ادامه مطلب

ايميل

دکتر حمید ضیایی‌پرور - روزنامه همشهری:

آقای حکیم جوادی، من به شما گزارش می‌دهم!

اختلال در دسترسی به سایت‌های اینترنتی طی هفته اخیر همچنان ادامه دارد و در این میان متولیان فناوری اطلاعات و ارتباطات به جای پذیرش مشکل و تلاش در جهت رفع آن، به تکذیب‌درمانی روی آورده‌اند.

ادامه مطلب

پهناي باند

راه‌اندازی شبکه علمی کشور با پهنای یک گیگابایت

یونسکو و سایر سازمانهای بین‌المللی باید دسترسی برابر کشورها به اطلاعات و ارتباطات را تضمین کرده و از اعمال هرگونه محدودیت در این عرصه جلوگیری کنند.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

آخرین وضعیت شبکه ملی اطلاعات

متولی شبکه ملی اطلاعات خاطرنشان کرد:به هیچ عنوان این گونه نیست که به دنبال تغییرات وزارتخانه ای شبکه ملی اطلاعات و امور مربوط به آن مورد کم توجهی قرار گرفته باشد.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

دبير شوراي عالي فناوري اطلاعات:

با فناوري اطلاعات مي‌توانيم 75 هزار فرصت شغلي در سال ايجاد کنيم

دبير شوراي عالي فناوري اطلاعات گفت: با توجه به ابنکه راه اندازي کسب و کارها در حوزه فناوري اطلاعات بسيار ارزان تمام مي شود، ايجاد اشتغال در اين حوزه از رونق خوبي برخوردار است.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

حکيم جوادي خبر داد:

ثبت نام 86 شرکت IT براي حضور در جشنواره ملي فاوا

معاون وزير ارتباطات از استقبال گسترده فعالان حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات در جشنواره ملي فاوا خبرداد و گفت: براساس آخرين آمارها 86 شرکت IT مدارک خود را براي حضور در اين جشنواره به دبيرخانه کارگروه تحويل داده اند.

ادامه مطلب