چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
رمز-ارز
بلاکچین

برای کنترل کلاهبرداران بلاک‌چینی ابزارهای بسیاری وجود دارد

رئیس کمیسیون فین‌تک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درباره استفاده کلاهبرداران از بلاک‌چین و رمزارزها، توضیح داد: هرچند با ظهور هر تکنولوژی کلاهبرداران باهوش بهترین استفاده را از آن می‌کنند اما میزان استفاده صحیح از بلاک‌چین بسیار بیشتر است و برای کنترل کلاهبرداران و متقلبان در بسترهای مختلف فضای مجازی راه‌حل‌ها و ابزارهای قانونی بسیاری وجود دارد.

ادامه مطلب

رمز ارز

رمزارزهای موجود در ایران نباید به پلتفرم‌های خارجی منتقل شوند

عضو کمیسیون رمزارز و بلاک‌چین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تاکید کرد: باید تلاش کرد سرمایه‌های رمزارزی موجود در ایران با خروج ارز از کشور به پلتفرم‌های خارجی منتقل نشده و در ریسک تحریم‌ها قرار نگیرند.

ادامه مطلب

رمز ارز

اجرای فاز آزمایشی عرضه رمزریال از سوی بانک مرکزی

بانک مرکزی ایران در حالی از راه‌اندازی فاز آزمایشی رمزپول بانک مرکزی ایران با عنوان «رمزریال» خبر می‌دهد که برخی کارشناسان حوزه فناوری معتقدند دیجیتالی کردن ریال، با ارزش و پشتوانه فعلی، بی‌معنی است زیرا با گذشت سال‌ها از مطرح شدن موضوع ارزهای دیجیتالی در ایران، این حوزه هنوز مقررات‌گذاری نشده و بلاتکلیف مانده است.

ادامه مطلب

رمز ارز

درخواست دادستان کل کشور از مردم: فعلا در رمز‌ارزها سرمایه‌گذاری نکنید

دادستان کل کشور به مردم توصیه کرد تا زمانی که تکلیف رمزارزها به موجب قانون و از منظر قانونی مشخص نشده، وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه نشوند.

ادامه مطلب

واتساپ

ارسال و دریافت رمزارز در واتس‌اپ میسر شد

کیف رمزارز Novi شرکت متا پلتفرمز (فیس بوک سابق) به کاربران اجازه خواهد داد از طریق سرویس پیام رسان واتس‌اپ، پول ارسال و دریافت کنند.

ادامه مطلب

رمز ارز

رگولاتوری حوزه رمزارز می‌تواند تاثیرات شگرفی روی کسب‌وکارهای مالی بگذارد

فعالان حوزه فین‌تک و رمزارز بر این باورند که در صورت تنظیم‌گری صحیح برای حوزه رمزارز، این دسته از دارایی‌های دیجیتال قادر خواهند بود به اقتصاد دیجیتال ایران کمک کرده و تاثیری شگرف روی کسب‌وکارهای مالی داشته باشند.

ادامه مطلب

بیت کوین

رمزارزها همچنان در مسیر صعود

بیتکوین کماکان پیشتاز صعود در بازار رمزارزهاست.

ادامه مطلب

رمز ارز

آمریکا برای اولین بار با عبور از چین، به قطب استخراج بیت کوین دنیا تبدیل شد

براساس داده‌های آماری دانشگاه کمبریج، ایالات متحده برای اولین بار توانسته با عبور از چین به مقصد شماره یک استخراج‌کنندگان بیت کوین در جهان تبدیل شود.

ادامه مطلب

بیت کوین

مدیرعامل بیتمکس:

سال آینده پنج کشور بیت کوین را به‌عنوان پول قانونی می‌پذیرند.

ادامه مطلب

ارز دیجیتال

عقبگرد ارزهای دیجیتالی

قیمت بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم کاهش پیدا کرد.

ادامه مطلب