شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
سازمان-نظام-صنفی
فناوری

سال جدید زمان کلیدی برای توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات

معاون فناوری و برنامه‌ریزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سال جدید را زمان کلیدی برای توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات دانست و گفت: حتی جهاد تبیین هم نیازمند ابزارهای فناوری اطلاعات است.

ادامه مطلب

نماد اعتماد الکترونیکی

نصر تهران:

اجباری شدن اینماد مخالف مصوبات مجلس است

سه کمیسیون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در مخالفت با اجباری شدن اینماد بیانیه‌ای صادر کردند و این مساله را مخالف مصوبات مجلس عنوان کردند.

ادامه مطلب

سازمان نصر

انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با پیروزی استان‌ها به پایان رسید

نتایج شمارش آرای انتخابات شورای مرکزی نصر کشور مشخص شد. بر اساس نتایج آرا پیروز مطلق این دوره در تمامی شاخه‌ها اعم از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مشاورین متعلق به نمایندگان نصر از استان‌های مختلف است و چند تن از ائتلاف آباد توانستند به صندلی‌های این شورا دست پیدا کنند.

ادامه مطلب

سازمان نظام صنفی

بیانیه کمیسیون تأمین کالا و تجهیزات فناوری اطلاعات به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران

کمیسیون تأمین کالا و تجهیزات فناوری اطلاعات در واکنش به اختلافات درون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، بیانیه‌ای منتشر کرده و به انتقاد از رفتارهای برخی از نامزدها، اختلافات داخلی و تنش‌های درون سازمانی پرداخته است. در ادامه، متن این بیانیه را می‌خوانید.

ادامه مطلب

سازمان  نظام  صنفی

شرط شرکت در رای‌گیری مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای معلوم شد

نحوه صحیح معرفی نماینده برای شرکت در مجمع عمومی و حضور در انتخابات هیات‏‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران از طریق پورتال، در این خبر بیان شده است.

ادامه مطلب

سازمان نظام صنفی

مجمع عمومی به طور فوق‌العاده سازمان نصر تهران شنبه سیزدهم دی‌ماه برگزار خواهد شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، از ساعت ۹ صبح روز شنبه سیزدهم دی ماه برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب

ایران و اروپا

همایش بزرگ بین‌المللی تجاری ایران و اورپا به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد

این همایش توسط سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری مرکز بین المللی تجارت (ITC) و حمایت اتحادیه اروپا و همچنین با سخرانی نماینده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب