پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش بزرگ بین‌المللی تجاری ایران و اورپا به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد

ایران و اروپا

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷:۵۴


این همایش توسط سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری مرکز بین المللی تجارت (ITC) و حمایت اتحادیه اروپا و همچنین با سخرانی نماینده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

تیک نیوز- به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، همایش تجاری ایران و اروپا توسط سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری مرکز بین المللی تجارت (ITC) و حمایت اتحادیه اروپا در روزهای 24، 25، 26 آذرماه به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

این همایش یک کنفرانس تجاری بین‌المللی، با تمرکز بر ظرفیت‌های اقتصادی ایران و توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین سهامداران اروپایی و ایرانی است. در این همایش که با کمک موسسه آمبروزیتی ایتالیا برگزار می‌شود شرکت های ایرانی و اروپایی حضور داشته و نشست‌های تجاری دوجانبه برگزار خواهند کرد. وبسایت اختصاصی همایش از 11 آذرماه تا اول دی ماه برای هماهنگی و برگزاری نشست شرکت‌ها با شرکای تجاری خود در دسترس است.

این رویداد بین‌المللی سه روزه شامل مجمع عمومی و پنل‌های تخصصی در محورهای صنعتی، ظرفیت‌سازی و شبکه‌سازی تجاری است. به دنبال همیاری سازمان نصر و سازمان توسعه تجارت در تدوین استراتژی ملی صادراتِ حوزه ICT، حسین زارعان رئیس کمیسیون «صادرات نرم‌افزار و خدمات» و عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به عنوان سخنران در پنل صنعت پتروشمی و فناوری اطلاعات و ارتباطات حضور دارد.

سخنرانی او با عنوان «Iran The country that codes for Europe» در بعد از ظهر روز 26 آذرماه و پیرامون ظرفیتهای ملی و تجاری ایران و سازمان نظام صنفی رایانه ای ایراد خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام وب‌سایت همایش برای به حداکثر رساندن نتایج کنفرانس، چندین فعالیت قرار است در دوازده هفته قبل و بعد از برنامه کنفرانس برخط انجام شود. شبکه‌سازی تجاری هم از طریق بستر آنلاین این کنفرانس که به صورت وبسایت، گوشی‌های هوشمند و همچنین اپلیکیشن ویژه کنفرانس قابل استفاده است، انجام می‌شود. این بستر با ابزار جستجوی کارآمد شرایط برگزاری جلسات ویدئویی یک به یک و همچنین تبادل پیام و اشتراک‌گذاری اسناد را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو