چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صنعت-مخابرات
صنعت مخابرات

شعار سال ۱۴۰۱ در صنعت دانش بنیان مخابرات چگونه محقق می شود

رئیس اتحادیه صادرکنندگان مخابرات نامگذاری سال ۱۴۰۱ را نویدبخش تحولات مثبت در صنایع فناور و دانش بنیان دانست و گفت: برای حمایت از صنایع دانش بنیان باید از سیاستهای کلیشه ای گذشته، دوری کرد.

ادامه مطلب

صنعت مخابرات

کارنامه یکساله مخابرات جهانی :

ده اقدام برتر صنعت مخابرات در سال ۲۰۲۱

در گرماگرم همه گیری کرونا، نقش برجسته فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی برای ادامه حیات جوامع انسانی بر همگان به اثبات رسید و ضرورت تسریع در انتقال دیجیتال و ارتقاء اهداف و مقاصد اتصال را برجسته تر ساخت. اما از سویی دیگر پرده از نابرابری های حیرت انگیز دیجیتال در درون و میان کشورها هم برداشته شد. در این بین شناسایی فرصت‌های جدید و فناوری‌های نوظهور برای پیاده‌سازی زودهنگام در کسب‌وکارها، به تنها عامل مزیت رقابتی تبدیل شد.

ادامه مطلب

عیسی پور

برنامه‌های وزیر ارتباطات، بزرگ‌ترین فرصت برای صنعت مخابرات است

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران اجرای برنامه‌های وزیر فناوری اطلاعات را بزرگترین فرصت برای این صنعت در شرایط تحریم و چهارسال آینده دانست.

ادامه مطلب

مخابرات

رئیس اتحادیه صادرکنندگان مخابرات؛

برنامه‌های وزیر جدید ارتباطات فرصتی برای توسعه صنعت مخابرات

رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران گفت: اجرای برنامه‌های وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات، بزرگترین فرصت برای این صنعت در چهارسال آتی و در شرایط تحریم کشور است.

ادامه مطلب

ict

گردهمایی مجازی خانواده ICT ایران برگزار می شود

همزمان با بزرگداشت روز جهانی مخابرات و ارتباطات (۲۷ اردیبهشت ماه)، گردهمایی خانواده ICT ایران به صورت مجازی برگزار می شود.

ادامه مطلب

مخابرات

جوابیه مخابرات به اظهارات وزیر ارتباطات؛

چرا ۳ ماه پیش مخابرات مشکلی نداشت

گویا امید به اصلاح سخنان و رویکردها در مجموعه وزارت ارتباطات بیهوده است و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیگر مخابرات را از خانواده خود نمی داند.

ادامه مطلب

رستگار

رونمايي از 20 محصول جديد در «تلکام 2018»

دبير سنديکاي صنعت مخابرات ايران با اشاره به شعار «دستاوردهاي تازه، فرصت هاي پيشرو» براي تلکام 97 گفت: در شرايط ويژه کنوني کشور، شرکت هاي عضو سنديکا توانسته اند در شش ماهه اول سال 20 محصول جديد به بازار عرضه کنند که نشان از تغيير روش آنها در شرايط بحران دارد و اين يکي از دستاوردهاي نمايشگاه تلکام 97 است.

ادامه مطلب

مخابرات - دکل

رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران :

انتقاد از تحریم دو ساله مخابرات توسط وزارت ارتباطات

رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران گفت: با رکود دو ساله مخابرات به نظر می‌رسد مخابرات از سوی وزارت ارتباطات تحریم شده که بارها گفته‌ایم که اگر دلتان به حال مخابرات نمی‌سوزد به حال صنعت مخابرات کشور بسوزد.

ادامه مطلب

مخابرات

بیانیه سندیکای صنعت مخابرات ایران در خصوص اجرای برجام

سندیکای صنعت مخابرات ایران طی بیانیه ای با عنوان دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد:

ادامه مطلب