شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
كيفيت
اينترنت

نایب رییس انجمن مدیریت کیفیت مطرح کرد

هزینه‌کرد ده‌ها میلیارد دلاری برای اینترنت و باز هم بی‌کیفیتی

نایب رییس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: تاکنون میلیاردها دلار برای شبکه‌های فیبرنوری در سطح کشور هزینه شده است اما ADSL تنها به خط‌ های سیمی متصل می شود که این مساله جای تامل بسیاری دارد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

توسط سامانه متما؛

سرعت و کیفیت اینترنت موبایل هم بررسی می شود

سرپرست مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت از افزودن نام دو اپراتور موبایل به سامانه تست سنجش سرعت ارایه دهندگان خدمات اینترنتی کشور خبر داد و گفت: از این پس کیفیت و سرعت اینترنت ارایه شده روی موبایل –GPRS – اپراتورهای اول و دوم نیز تست و اندازه گیری می شود.

ادامه مطلب

خادمي

فروش نامحدود اینترنت بدون کاهش قیمت ممکن نیست

رییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای در واکنش به اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که اپراتورهای ارایه دهنده ADSL را از هرگونه محدودیتی در میزان حجم آپلود، دانلود و زمان اتصال در طول دوره ارایه خدمات به کاربران اینترنت منع کرده است، گفت: تا زمانی که قیمت اینترنت کاهش پیدا نکند امکان اجرایی کردن این امر غیرممکن است.

ادامه مطلب

اينترنت

قیمت تمام شده اینترنت بازبینی می‌شود

یکی از عوامل اصلی که در کنار مشکلات فنی موجب توسعه نیافتن اینترنت پرسرعت شد، بالا بودن تعرفه این سرویس در سبد هزینه خانوار است.
جالب اینجاست که همین اینترنت 128 کیلوبایتی که در ایران به کاربران با قیمت 15 هزار تومان واگذار می‌شود در کشورهای همسایه همچون ترکیه، امارات، پاکستان و غیره بابت اینترنتی معادل یک مگابیت در ثانیه 20 هزار تومان از کاربران دریافت می‌شود.

ادامه مطلب

خباز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

دلی برای اینترنت کشور نمی سوزد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه قیمت اینترنت در کشور بسیار بالا و کیفیت آن پایین است، اعلام کرد: این امر نشانگر آن است که اهمیتی به این موضوع داده نمی شود و دلی برای اینترنت کشور نمی سوزد.

ادامه مطلب

قائم مقام مديرعامل همراه اول خبر داد:

افزايش کيفيت و سرعت GPRS در شش ماه اول امسال

به گفته قائم مقام مديرعامل همراه اول، کيفيت و سرعت سرويس GPRS در شش ماه اول امسال به نحوي ارتقا خواهد يافت که قابل لمس براي کاربران باشد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

نقش هدایتی در استفاده از اینترنت صورت نگرفته است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: نقش هدایتی دراستفاده از اینترنت برای تمامی آحاد مردم صورت نگرفته است.

ادامه مطلب