یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
مخابرات-ايران
مخابرات ايران

آذري جهرمي در ديدار با وزير ارتباطات آذربايجان:

درآمد بخش مخابرات ايران نزديک به 60 درصد افزايش يافت

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به رشد 60درصدي درآمد بخش مخابرات در ايران گفت: توريسم سلامت يکي از دلايل حضور مردم آذربايجان در ايران به شمار مي رود و پيشنهاد مي کنم براي اين افق جديد برنامه همکاري تدوين کنيم.

ادامه مطلب

واعظي

چرخی لابه‌لای اظهارات عجیب

هیات مدیره مخابرات دستوری انتخاب می‌شود؟

وزیر ارتباطات در اولین روز کاری سال ۹۵ صراحتا اعلام کرد "مقرر است در جلسه بعدی مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران نسبت به تغییر هیات مدیره فعلی این شرکت اقدامی صورت گیرد"، اما این موضوع به معنی اعمال فشار به مالک بلوک مدیریتی مخابرات است یا خبر از آینده؟

ادامه مطلب

مصطفي سيدهاشمي

رئیس هیات مدیره مخابرات خبر داد

مخابرات ۱ میلیارد یورو فاینانس از وندور بزرگ دنیا گرفت

رئیس هیات مدیره مخابرات گفت: شرکت مخابرات ایران بعد از شرایط پسابرجام وارد عقد قراردادی ویژه با دومین وندور دنیا در قالب فاینانس یک میلیارد یورویی شده است.

ادامه مطلب

ابراهيمي

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

منطقی کردن تعرفه‌ها و ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده از راهکارهای خروج از بحران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: حفظ منافع و رشد یک سازمان در شرایط کنونی در گرو تعامل با شرکت های مرتبط و رضایت از عملکرد یکدیگر می باشد، شرکت مخابرات ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ادامه مطلب

مخابرات

تعرفه تلفن ثابت در ایران ، ارزان ترین در دنیا است

مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان این که در ایران نرخ تلفن ثابت ارزان ترین نرخ در دنیا است و میانگین درآمد مخابرات از تلفن ثابت شش هزار تومان در یک ماه است ، گفت: تعرفه های تلفن ثابت از سال 1382 تصویب شده و تا سال1393 تغییر محسوسی نداشته و تنها ساختار آن تغییر کرده است.

ادامه مطلب

مخابرات

چهارشنبه 21 آبان ماه ؛

طرح همکدي استان خراسان شمالي اجرا مي‌شود

در ادامه ي اجراي طرح حذف کدهاي بين ‌شهري تمام استان‌ها، از روز چهارشنبه 21 آبان ماه اجراي اين طرح در استان خراسان شمالي آغاز مي‌شود. براساس اين طرح کد استان به 058 تغيير و تمام شماره تلفن ها ي اين استان هشت رقمي مي شود.

ادامه مطلب

فيضي

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خبر داد

حذف کدهای درون‌شهری برای تمام کشور زمانبندی شد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: لیست زمان‌بندی پیشنهادی برای اجرای هم کدی داخل استانی برای تمامی 31 استان‌ کشور در شرکت مخابرات آماده شده و طی هفته آینده به سازمان تنظیم مقررات ارائه می‌شود.

ادامه مطلب

طبق حکم قاضی آمریکایی؛

شرکت مخابراتی اسپرینت آمریکا 613 هزار دلار مخابرات ایران را پرداخت نمی کند

گروهی از قربانیان تروریسم که طبق حکم یک قاضی فدرال آمریکا باید صدها میلیون دلار غرامت از ایران دریافت کنند می‌توانند از بدهی شرکت اسپرینت نکستل به شرکت مخابرات دولتی ایران برداشت کنند.

ادامه مطلب

زارعيان

مديرکل روابط عمومي مخابرات ايران:

2.5 ميليون پورت ADSL تا پايان سال نصب مي کنيم

مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران گفت: مخابرات براي واگذاري 2.5 ميليون پورت پرسرعت اينترنت – ADSL – در کشور تا پايان امسال برنامه هايي دارد.

ادامه مطلب

زارعيان

مخابرات ایران سرویس وایمکس عرضه نمی کند

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: همراه اول و شرکت مخابرات به صورت مستقل از مبین نت در زمینه ارایه سرویس وایمکس فعالیت نمی کنند.

ادامه مطلب