پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
وزیر-ارتباطات
وزیر ارتباطات

دیدار چهره به چهره وزیر ارتباطات با مردم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار رو در رو با تعدادی از مراجعین مردمی شهرستان سرپل ذهاب در جریان مسائل و درخواست های آنان قرار گرفت.

ادامه مطلب

وزیرارتباطات

دیدار وزیر ارتباطات با نمایندگان لیتوانی و گابن در اجلاس جامعه اطلاعاتی

در راستای توسعه دیپلماسی فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات با وزرای کشورهای لیتوانی، گابن، نیجریه و آفریقای جنوبی دیدار کرد.

ادامه مطلب

وزیرارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

هدف دولت توسعه اقتصاد دیجیتال و رونق کسب‌وکارهای نوآفرین است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم توسعه اقتصاد دیجیتال و رونق کسب‌وکارهای نوآفرین است.

ادامه مطلب

افتتاج

پروژه‌های توسعه ارتباطی وزارت ارتباطات افتتاح شد

با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه‌های ارتباطی وزارت ارتباطات، همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی افتتاح شد.

ادامه مطلب

زارع پور

بخش ویژه درخواست های مردمی از وزیر ارتباطات راه اندازی می شود

سخنگوی وزارت ارتباطات با بیان اینکه هر هفته نزدیک به ۵ هزار پیام و گزارش مردمی به وزیر ارتباطات منعکس می شود، گفت: بخش ویژه درخواست های مردمی در وبسایت وزارت ارتباطات راه اندازی خواهد شد.

ادامه مطلب

زارع پور

حساب کاربری وزیر ارتباطات در اینستاگرام مسدود شد

سخنگوی وزارت ارتباطات گفت: از ظهر امروز حساب کاربری عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی اینستاگرام از دسترس خارج شده است.

ادامه مطلب

زارع پور

وزیر ارتباطات وعده داد:

۲۰ میلیون پورت فیبرنوری در کشور ایجاد می‌شود

وزیر ارتباطات: تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم ظرفیت ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری را ایجاد کنیم و تا ۱۰ روز آینده مرحله نخست که حدود نیم میلیون پورت فیبرنوری است در سراسر کشور آماده بهره برداری می‌شود.

ادامه مطلب

ایرانسل

وزیر ارتباطات:

ایرانسل می‌تواند اولین اپراتور خدمات دیجیتال ایران باشد

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بعدازظهر روز سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰، از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات، راهکارهای هوشمند ایرانسل مبتنی بر فناوری‌های نوین، اقدامات ایرانسل در حوزۀ توانمندسازی کسب‌وکارهای دیجیتال، ارائۀ خدمات دیجیتال و نیز اقدامات ایرانسل در حوزۀ تحقیق و توسعه، نوآوری و بومی‌سازی قرار گرفت. در این مراسم، همچنین هشتمین سایت ۵G ایرانسل، مدرسۀ ایرانسل در روستای توحیدآباد خاش، سایت ارتباطی روستایی (USO) ایرانسل در استان مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی مرکز سوئیچینگ دادۀ ایرانسل در غرب کشور، به صورت آنلاین انجام شد.

ادامه مطلب

زارع پور

وزیر ارتباطات:

اشتغال «فناوری پایه» را راه‌اندازی خواهیم کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از کارهایی که قصد راه‌اندازی آن را داریم، اشتغال فناوری پایه است که یک سر آن به فرهنگ و سر دیگر به فناوری متصل است.

ادامه مطلب

وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات: از گوشی ایرانی استفاده می‌کنم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از زمانی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شده ام از گوشی ایرانی استفاده می کنم این در حالی است که شرکت بومی" جی ال ایکس" (سازنده گوشی ایرانی)هم اکنون در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

ادامه مطلب