دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
کسب-و-کار
کسب و کار

۱۴ روز تا اجرای صدور مجوز‌های الکترونیکی کسب و کار

همه دستگاه‌های مرجع صدور مجوز‌های کسب و کار باید از ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ همه فرایند‌های اعطای مجوز به متقاضیان را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام دهند.

ادامه مطلب

بلوکارت

کاربران بلوبانک یک روز در هفته کارمزد تراکنش پرداخت نمی‌کنند

کاربرانی که امروز (سه‌شنبه نهم آذر ماه) با اپلیکیشن بلوبانک تراکنش‌های خود را انجام دهند، هزینه‌ای بابت کارمزد پرداخت نخواهند کرد.

ادامه مطلب

رمز ارز

رگولاتوری حوزه رمزارز می‌تواند تاثیرات شگرفی روی کسب‌وکارهای مالی بگذارد

فعالان حوزه فین‌تک و رمزارز بر این باورند که در صورت تنظیم‌گری صحیح برای حوزه رمزارز، این دسته از دارایی‌های دیجیتال قادر خواهند بود به اقتصاد دیجیتال ایران کمک کرده و تاثیری شگرف روی کسب‌وکارهای مالی داشته باشند.

ادامه مطلب

کسب و کار

فعالیت ۳۵۰ هزار کسب‌ و کار در بستر اینترنت

مدیر واحد پایش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از فعالیت ۳۵۰ هزار کسب و کار در بستر اینترنت خبر داد؛ البته این آمار کسب‌وکارهای فعال در بستر شبکه‌های اجتماعی را در بر نمی‌گیرد.

ادامه مطلب

گوگل

رونمایی مدل‌های جدید پیکسل گوگل

گوگل گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را که جدیدترین مدل‌های تلفن هوشمند این شرکت و نخستین مدلهای مجهز به پردازنده تنسور ساخت این شرکت هستند را معرفی کرد.

ادامه مطلب

بیت کوین

بیتکوین در آستانه ثبت رکورد قیمتی جدید

بیتکوین در ادامه رکوردزنی های خود وارد کانال ۶۳ هزار دلاری شد.

ادامه مطلب

لپ تاپ

رونمایی جدیدترین مدل‌های مک بوک و محصولات دیگر اپل

شرکت اپل دو مدل جدید مک بوک پرو که در ساخت آنها از تراشه های قدرتمند جدید تولید این شرکت استفاده شده است را به همراه نسل جدید ایرباد بی سیمی ایرپاد و یک سرویس اشتراک موسیقی پنج دلاری معرفی کرد.

ادامه مطلب

علی بابا

گرفتاری جدید فیس بوک و علی بابا در فیلیپین به دلیل سوء استفاده

کمیسیون ملی ارتباطات فیلیپین به پلتفرم‌های فیس بوک، علی بابا، لازادا و شاپی در فیلیپین دستور داده فروش تجهیزات ارتباطاتی که برای ارسال پیامک‌های اضطراری به کار می‌رود را متوقف کنند.

ادامه مطلب

مک بوک

با نسخه آپدیت شده تراشه؛

زمان رونمایی مک بوک های جدید مشخص شد

اپل روز گذشته با ارسال دعوتنامه ای به رسانه‌ها اعلام کرد در ۱۸ اکتبر مراسمی برگزار می‌کند. پیش بینی می‌شود در این رویداد از لپ تاپ‌های جدید مک بوک و ایرپادها رونمایی شود.

ادامه مطلب

کسب و کار

بیش از ۷۰ کسب و کار جدید به واسطه فناوری همگرا ایجاد شد

مدیر مرکز راهبردی فناوری های همگرای معاونت علمی و فناوری گفت: تاکنون ۶ دوره پیش شتابدهی برای توسعه محصولات برگزار کردیم و تعداد ۷۴ کسب و کار نوپای همگرا ایجاد شده است.

ادامه مطلب