شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاربران بلوبانک یک روز در هفته کارمزد تراکنش پرداخت نمی‌کنند

بلوکارت

سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶:۴۵


کاربرانی که امروز (سه‌شنبه نهم آذر ماه) با اپلیکیشن بلوبانک تراکنش‌های خود را انجام دهند، هزینه‌ای بابت کارمزد پرداخت نخواهند کرد.

تیک نیوز-به گزارش روابط عمومی بلوبانک، کارمزد تمام تراکنش‌هایی که در سه شنبه ۹ آذر انجام می‌شود، جمع شده و فردای آن روز به حساب کاربران باز گردانده می‌شود. در این طرح محدودیتی برای تعداد تراکنش‌ها وجود ندارد و شامل کارمزد تمامی تراکنش‌های انجام شده در روز سه‌شنبه نهم آذر می‌شود.

 
بر همین اساس بلوبانک طرحی را برنامه‌ریزی کرده تا کاربران این نئوبانک یک روز در هفته بدون کارمزد، تراکنش‌های خود را انجام دهند. تاریخ و روز برگزاری این طرح از طریق اپلیکیشن بلوبانک به اطلاع کاربران می‌رسد.
 
بلوبانک، از سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه «نئوبانک» ایران، فعالیت خود را آغاز کرد. به تازگی تعداد کاربران اپلیکیشن بلوبانک از مرز ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد و تاکنون آمار بیش از ۲۲ میلیون تراکنش در این نئوبانک ایرانی به ثبت رسیده است.
 
ارائه خدمات یکپارچه برای عموم جامعه، افزایش شفافیت، سهولت دسترسی به خدمات بانکی، تحقق عدالت اجتماعی و اثربخشی بانک‌ها مهم‌ترین اهداف بلوبانک به شمار می‌رود. علاوه بر این «کاهش هزینه‌های بانکداری و افزایش بهره‌وری» هم به عنوان یکی از اهداف اصلی بلوبانک است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو