جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رویدادهای داخلي

اطلاعیه رگولاتوری در خصوص تغییر ساعت در برخی گوشی‌های تلفن همراه

با توجه به تغییر ساعت برخی تلفن‌های همراه و سامانه‌ها، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نکاتی را به شرح زیر به آگاهی هموطنان می‌رساند.

میز ارتباطات مردمی برای رسیدگی به مشکلات تشکیل شد

همزمان با سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه، میز ارتباط مردمی با حضور نماینده ویژه وزیر ارتباطات در سفر استانی تشکیل شد.

اولین کنگره موبایل ایران مهرماه برگزار می‌شود

اولین کنگره موبایل ایران در سه بخش نمایشگاه، تندیس ستاره‌ها و زیست بوم موبایل از تاریخ ۷ تا ۱۰ مهر در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال برگزار خواهد شد.

دیدار چهره به چهره وزیر ارتباطات با مردم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار رو در رو با تعدادی از مراجعین مردمی شهرستان سرپل ذهاب در جریان مسائل و درخواست های آنان قرار گرفت.

انتصاب عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهدی صرامی به عنوان عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد.

وزیر ارتباطات مطرح کرد: خدمت‌رسانی شبانه‌روزی با راه‌اندازی پنجره ملی خدمات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه دستگاه‌های دولتی باید در کنار هم به سمتی حرکت کنیم که با راه‌اندازی پنجره واحد خدمات ملی، طعم خدمت بی‌منت مبتنی بر فناوری را به مردم بچشانیم.

وزارت ارتباطات: جلوی فروش غیرقانونی VPNها را گرفته‌ایم

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات اعلام کرد که مجموعه وزارت ارتباطات فقط درحال مقابله و جلوگیری از فروش غیرقانونی VPNها است.

سرپرست جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید محمد رضوی زاده به‌عنوان سرپرست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران منصوب شد.

واکنش آذری جهرمی به اظهارات سخنگوی دولت

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در کانال تلگرام خود در واکنش به علی بهادری، سخنگوی دولت سیزدهم نوشت: ظاهرا سخنگوی محترم دولت، شب گذشته در اظهاراتی دهه ۹۰ را برای مردم ایران دهه‌ی از دست رفته خطاب کرده‌اند که رشد اقتصادی در آن رخ نداده است.

تاکید وزیر ارتباطات به مقررات گذاری در حوزه فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه معارفه اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات با اشاره به خلاء مقررات در حوزه فناوری اطلاعات، از اعضای جدید این کمیسیون خواست اولویت خود را مقررات گذاری در این حوزه قرار دهند.

مطالب پر بازدید آرشیو