دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت الکترونيک

خدمات بیمه سلامت و ثبت اسناد به دولت همراه اضافه شد

خدمات بیمه سلامت و ثبت اسناد و املاک کشور به دولت همراه آمد و متقاضیان در صورت تمایل به استفاده از خدمات درگاه ملی خدمات دولت همراه، می‌توانند به نشانی mob.gov.ir مراجعه کرده یا اپلیکیشن دولت همراه را نصب کنند.

ضرورت توجه دولت به «دولت الکترونیک» / شرکت مخابرات از انحصار خارج شود

رییس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر اجرای دولت الکترونیک گفت: سال‌ها و در برنامه‌های متعدد پنج‌ساله کشور قرار است دولت الکترونیک اجرا شود ولی هنوز به سرانجام نرسیده است.

جلالی: تنها ۲۵ درصد از ظرفیت دولت الکترونیک اجرا می‌شود

نماینده مردم رفسنجان با بیان اینکه دولت کاملا الترونیک، یک انقلاب اداری محسوب می‌شود، گفت: متأسفانه ۲۵ درصد از این ظرفیت بیشتر استفاده نمی‌کنیم. اکثر کشورهای دنیا، همه کارهای اداری‌شان الترونیک شده است.

همکاری وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی برای توسعه دولت الکترونیکی

رئیس بازرسی کل کشور با حضور در جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارائه گزارشی از مسائل پیش روی این حوزه، برای ارائه راهکارهای رفع مسائل اعلام آمادگی کرد.

عزم جدی برای تحقق دولت الکترونیک؛ برنامه توسعه دولت هوشمند تا یک ماه دیگر ارائه می‌شود

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با بیان اینکه تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام دولت الکترونیک به‌زودی تکمیل خواهد شد اعلام کرد برنامه توسعه دولت هوشمند در چهار سال آینده، تا یک ماه دیگر ارائه می‌شود.

قول وزیر ارتباطات برای ارتقای ۳۰ پله ای جایگاه ایران در تحقق دولت هوشمند

وزیر ارتباطات گفت: باید فضای انحصاری در ارائه داده‌های بین سازمانی را بشکنیم چراکه اساساً قدرت و قوت فناوری اطلاعات در ارائه خدمات یکپارچه است.

آغاز صدور کارت واکسن دیجیتال به زبان فارسی و انگلیسی

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از آغاز صدور کارت واکسن دیجیتال به زبان فارسی و انگلیسی برای همه‌ی ایرانیان خبر داد.

امکان ورود متمرکز و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فراهم شد

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد: امکان ورود متمرکز و یکپارچه در سامانه تدارک الکترونیکی دولت برای تمام کاربران محترم بخش دولتی و خصوصی فراهم شده است.

چگونه به صورت آنلاین اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی را استعلام کنیم؟

افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی برای برخورداری از خدمات این سازمان در هنگام مراجعه به پزشک یا خرید دارو، بایستی از اعتبار دفترچه بیمه خود اطمینان حاصل کنند. موضوعی که با توجه به حذف دفترچه‌های چاپی بیش از پیش اهمیت یافته است.

خدمات جدید دولت همراه چیست؟

در حال حاضر خدماتی از جمله استعلام مدرک تحصیلی، رهگیری مرسوله پستی، پرداخت قبوض و تعداد خطوط مشترکان تلفن ثابت و سیار با استفاده از دولت همراه امکان‌پذیر است و به‌تازگی نیز سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم‌کارت به سامانه دولت همراه متصل شده است.

مطالب پر بازدید آرشیو