شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک، بیمه، بورس

دولت مکلف شد پرداخت‌های خود را از طریق حواله الکترونیک انجام دهد

جلس شورای اسلامی دولت را مکلف کرد تمامی پرداخت‌های خود را از طریق حواله الکترونیک به همراه شناسه پرداخت انجام دهد.

با برگزاری مجمع فوق‌العاده؛ بانک قوامین در بانک سپه ادغام شد

مدیرعامل بانک سپه اعلام کرد: با برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده سالیانه و مجمع فوق‌العاده ادغام بانک قوامین، این بانک رسماً در بانک سپه ادغام شد.

خداحافظ چک حامل ورود قانون چک به فاز جدید اجرایی ازشنبه ۲۲ آذر

اجرای قانون چک از فردا ۲۲آذر وارد فاز جدید خواهد شد و بر مبنای آن، نه تنها صدور چک در وجه حامل ممنوع است، بلکه افراد ورشکسته نیز اجازه دریافت دسته‌چک ندارند و سقف عمر چکها سه ساله خواهد بود.

مراقب موبایل‌بانک‌های‌ جعلی باشید

یکی از این برنامه‌های جعلی، موبایل بانک‌ها هستند که می‌توانند منجر به برداشت غیرمجاز از حساب کاربران شوند.

باید مجوزهای جدید بانکداری صادر شود

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد معتقد است اگر می‌خواهیم مفهوم واقعی بانکداری دیجیتال در کشور را پیاده کنیم، باید مجوزهای جدید بانکداری صادر شود تا بانک‌ها در ساختاری جدید شروع به کار کنند.

سنگاپور به چهار شرکت مجوز تاسیس بانک دیجیتالی می‌دهد

سنگاپور در نهایت اسامی شرکت‌هایی که مجوز بانک دیجیتال را دریافت می‌کنند، منتشر کرد. گروه Ant علی‌بابا، «Singtel» به همراه «Grab» و شرکت اینترنتی «Sea» چنین مجوزی را دریافت خواهند کرد و انتظار می‌رود از اوایل سال ۲۰۲۲ فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

ساعت کار بانک‌های خصوصی از شنبه ۱۵ آذرماه اعلام شد

کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی طی نامه‌ای به اعضا این کانون ساعت کار بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

تبصره جدید برای تصویب نامه استخراج رمز ارز برای تامین ارز واردات کشور

استخراج کنندگان باید رمز ارز دست اول تولید شده را تا سقف مجاز و به صورت مستقیم ( بدون واسطه ) به کانال های معرفی شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عرضه نمایند.

ارزش سهام عدالت افزایش یافت

در پایان معاملات ۹ آذر بازار بورس، ارزش سهام عدالت با افزایش بیش از ۲۲۹ هزارتومانی همراه بود و به کانال ۱۱ میلیون تومانی بازگشت.

تصمیم ناگهانی بانک مرکزی: اجبار تمام کسب‌وکارهای آنلاین به داشتن کد مالیاتی

مدیران شاپرک در جلسه‌ای آنلاین با پرداخت‌یاران در روزگذشته (شنبه ۸ آذر) اعلام کردند که از این پس کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ برای درگاه اینترنتی و گرفتن دستگاه پوز باید کد مالیاتی داشته باشند و این قانون باید از ساعت ۱۲ شب همان روز اجرا شود.

مطالب پر بازدید آرشیو