یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب و کار دیجیتال

راه اندازی نئوبانک ها در ایران تا سال ۱۴۰۰

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی ضمن اعلام راه‌اندازی یک تا چند نئوبانک در کشور تا سال ۱۴۰۰ از تهیه اطلس توانمندی‌های هوش مصنوعی در حوزه بانکداری خبر داد و گفت: در زمینه احراز هویت قوی نیز در حال حاضر سند ایرانی این حوزه درحال تدوین ا ست و بعد ازانجام، تصویب و ابلاغ خواهد شد.

فعالیت بیمه سامان درخارج از مرزهای ایران آغاز شد

نخستین شعبه خارج از کشور شرکت بیمه سامان در کشور عراق راه اندازی شد.

ازسوی مردم اپلیکیشن ۷۲۴ به عنوان یکی از سه اپلیکیشن محبوب ایران انتخاب شد

در هفتمین جشنواره ملی «برند محبوب مصرف‌کنندگان»، اپلیکیشن ۷۲۴ به عنوان یکی از سه اپلیکیشن برتر منتخب مردم در بخش اپلیکیشن‌های پرداخت انتخاب شد.

تکلیف خدمات ارزش افزوده مشخص شد

دارنده پروانه ارائه خدمات ارتباطی موظف است پس از دریافت درخواست خدمات ارزش افزوده از سوی مشترک، شرح خدمات، هزینه و زمان استفاده از آن را به مشترک اطلاع دهد و همچنین برای مشترک به‌صورت جداگانه صورتحساب صادر کند.

اینترنت به کمک مشاغل خرد آمد درخواست از دولت برای تشویق مردم به استفاده از خدمات اینترنتی

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی اعلام کرد که طی هفته جاری از سوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سکوهایی معرفی خواهد شد که این امکان را به کسب و کارهای آفلاین می دهند تا روی پلت‌فرم‌های آنها قرار بگیرند و محصولات خود را بفروشند.

بهترین گوشی‌هایی که امسال می‌توان خرید

به تازگی فهرستی از برترین گوشی های موبایلی که کاربران با سلایق مختلف می توانند در سال ۲۰۲۰ میلادی آنها را خریداری کنند، منتشر شده است.

بهترین تبلت‌های سال ۲۰۲۰

به تازگی فهرستی از بهترین تبلت های قابل خریداری در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شده که نشان دهنده سلطه اپل و سامسونگ بر بازار این محصول است.

باارزش‌ترین ارزهای دیجیتالی کدام‌اند؟

بیت‌کوین کماکان باارزش‌ترین ارز دیجیتالی در جهان است.

اوج گیری اختلاف نظر بر سر رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی

اختلاف نظر برای اجرای طرح رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی میان مرکز و اتحادیه کسب و کارهای مجازی بیشتر بر سر نمایش رتبه هر کسب و کار برای عموم کاربران بروز کرده است.

تراکنش‌های تا ۱۰۰ هزار تومان از رمز پویا بی‌نیاز می‌شوند

اخبار غیررسمی از تغییرات قابل ملاحظه‌ای در پروژه پر سر و صدای بانک‌ مرکزی برای توقف رمز دوم ایستا حکایت دارند.

مطالب پر بازدید آرشیو