یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتورها

ارائه‌ی بسته‌های اینترنت تخفیف دار یلدایی شرکت مخابرات ایران

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران از ارائه بسته های اینترنت یلدایی با تخفیف ویژه با شعار "دور از هم، به یاد هم" خبر داد.

یلدای امسال؛ از دور در کنار هم! هدایای ویژۀ ایرانسل برای «یلدای دیجیتال» اعلام شد

ایرانسل به مناسبت شب یلدا، هدایای دیجیتالی ویژۀ خود را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ هدیۀ ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی، مکالمۀ رایگان ایرانسلی، تخفیف ۵۰ درصدی برگزاری کلاس‌های آنلاین در اپلیکیشن داناپلاس و هدایای ویژۀ تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من است. ایرانسل همچنین در این شب، برنامۀ ویژه‌ای با حضور هنرمندان محبوب، در صفحۀ اینستاگرام خود تدارک دیده است.

اعطای تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به شاتل

پس از انجام ارزیابی‌ها و بررسی‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد، از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده، تندیس زرین حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به شاتل اهداء شد

۹ واره ۹۹.۹.۹ سامانتل تا شب یلدا تمدید شد

سامانتل، اپراتورنسل جدید تلفن همراه، جشنواره به یاد ماندنی خود با عنوان " ۹ واره " را که به مناسبت رندترین روز قرن و همسانی آن با رندترین شماره های شبکه تلفن همراه این اپراتور ازاول آذرماه ۹۹آغاز شده است، تا شب یلدا تمدید کرد.

اختلال در۴ مرکز مخابرات تهران

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید دستغیب، شهید تندگویان، پیام نور و شهید کاظمیان از تاریخ ۲۵ آذر ماه آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد: رونمایی از پرتال یکپارچه مناطق مخابراتی در سراسر کشور

مجیدسلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: همگام با پیشرفت های حوزه مدیریت متمرکز فناوری و به منظور استفاده از مزایای گسترده یکپارچه سازی در سراسر کشور و کاهش هزینه ها، با تلاش های انجام شده، تمام پرتال های مخابرات مناطق تحت دامنه tci.ir و به عنوان بخشی از این پرتال یکپارچه و کشوری، تعریف و رونمایی شدند.

دومین نوآوردگاه «مرکز نوآوری ایرانسل» برگزار شد

دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل، با حضور ۱۲ تیم استارتاپی برگزار شد.

اولویت های هیات مدیره‌ی جدید شرکت مخابرات تبیین شد

رییس جدید هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، گفت: افزایش سهم بازار و توجه به سود مناسب و تحقق رضایت مندی مشتری از اولویت های هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات خواهد بود.

سلطانی بعنوان مدیرعامل و محمودزاده بعنوان رئیس هیات مدیره مخابرات معرفی می شدند

در جلسه امروزهیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، رئیس، نائب رئیس و مدیرعامل این شرکت انتخاب و معرفی شدند.

مجید صدری عضو هیات مدیره مخابرات و همراه اول شد

سید مجید صدری، مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران به عنوان نماینده سهام دولت در هیات مدیره این شرکت منصوب شد.

مطالب پر بازدید آرشیو