یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

ایرانسل حامی رویداد «هفتۀ ایران دیجیتال» و نمایشگاه مربوطه

ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حمایت از رویداد هفتۀ ایران دیجیتال، در نمایشگاه تخصصی این رویداد با نام اینترنت اشیا (IoTex)، حضور پیدا می‌کند.

سامانه ۲۰۰۰ سریعترین و مطمئن ترین روش پرداخت قبوض تلفن ثابت

مشتریان تلفن ثابت مخابرات در استان تهران برای جلوگیری از قطع ارتباط، صورتحساب تلفن خود را در آخر هر ماه از طریق سامانه ۲۰۰۰ پرداخت نمایند.

افزایش پهنای باند برای رشد اقتصاد دیجیتال و معیشت مردم ضروری است

نتایج یک افکارسنجی آنلاین در ایرنا نشان داد: ۷۳.۲ درصد از افراد شرکت‌کننده در این پژوهش مجازی افزایش پهنای باند را برای رشد اقتصاد دیجیتال و بهبود معیشت مردم ضروری می دانند.

مخابرات با شرکت های اینترنتی تعامل می کند

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در زمینه همکاری شرکت مخابرات ایران با سایر FCPها گفت : تا قبل از مصوبه بیت استریم،علی رغم اینکه هیچ یک از مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات به نفع مخابرات نبوده ، این شرکت با شرکت های بخش خصوصی همکاری داشته که نتیجه آن واگذاری بیش از ۴ میلیون پورت به مردم بوده است، اما در حال حاضر ، مدیریت جدید مخابرات نگاه ویژه‌ای به این مساله دارد و تعامل جامع تری با سایر FCPها خواهد داشت.

مدیرعامل ایرانسل: دستیابی به سرعت ۳.۳۱۲ گیگابیت بر ثانیه در شبکۀ ۵G ایران

مدیرعامل ایرانسل از ثبت رکورد جدید سرعت اینترنت در ایران و دستیابی ایرانسل به سرعت ۳.۳۱۲ گیگابیت بر ثانیه در شبکۀ ۵G ایران خبر داد.

تامین کننده اصلی زیرساخت انتقال در سراسر کشور کیست؟

رویکرد نوین مشتریان و استفاده روزافزون آنها از شبکه های اجتماعی سبب شده زمانی که مشترک بسته های اینترنت تلفن همراه را استفاده می کند، ممکن است پهنای باند بالا و مناسبی را در اختیار مشترک قرار ندهد، لذا با فراهم بودن پهنای فیبرنوری در حوزه ارتباطات ثابت مشتریان همراه نیز می توانند از خدمات شبکه ثابت و بین اپراتوری استفاده کنند.

آخرین آمار تعویض اپراتور توسط کاربران اعلام شد

از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری، ۷۹ هزار و ۸۸ ترابرد تکمیل شده است و مشترکان این اپراتورها با حفظ شماره خود توانستند از خدمات اپراتور دیگری استفاده کنند

رشد ۶۰ درصدی ترافیک مصرفی روزانه شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۹۹

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات از افزایش مشترکین اینترنت این شرکت و ترافیک مصرفی روزانه خبر داد.

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات: رشد اقتصادی و اجتماعی در گرو توسعه پهن باند است

ستار هاشمی با انتشار یادداشتی درباره اهمیت فناوری اطلاعات در عصر امروز نوشت.

نامه‌ مدیرعامل شرکت مخابرات به سازمان بورس

مجید سلطانی نامه ای را در پاسخ به نامه سازمان بورس ارسال و توضیحاتی را در این نامه بیان کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو