پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری نخستین گردهمایی بزرگ شرکت‎های نرم‎افزاری

نرم افزار - برنامه نويسي

سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷:۰۰


کمیسیون نرم‎افزار سازمان نظام صنفی رایانه‎ای تهران اولین گردهمایی بزرگ فعالان حوزه نرم‎افزار را در تالار گردهمایی دانشگاه خاتم برگزار می‎کند.

وایمکس نیوز - شاهین طبری مسوول کمیسیون نرم‎افزار نصر تهران با تاکید بر اینکه برگزاری گردهمایی منجر به شبکه‎سازی شرکت‎های نرم‎افزاری خواهد شد، گفت: بیشتر هدفمان این است که شرکت‏های نرم‎افزاری در قالب یک مهمانی دور هم جمع شوند و با خدمات و محصولات هم آشنا شوند.

طبری افزود: شاید در نگاه اول این گردهمایی مهمانی ساده‎ای باشد، اما قطعا برگزاری آن در سال‎های آینده منجر به تشکیل کنسرسیوم های بزرگی خواهد شد و روی کسب و کارشان تاثیر زیادی می‏گذارد.
وی اضافه کرد: در گردهمایی‎های این‎چنینی شرکت‎ها این فرصت را دارند تا سبد کالایی خود را در ارتباط با سایر همکاران تکمیل کنند.
طبری با بیان اینکه هنوز بسیاری از مدیران شرکت‎های نرم‎افزاری بزرگ و برند در کشور شناخته شده نیستند، گفت: با حضور در این گردهمایی قطعا چهره‎‏های بزرگ صنف نرم‎افزار بیشتر شناخته خواهند شد.
وی تاکید کرد: در واقع کمیسیون قصد دارد با برگزاری اولین ضیافت شام دوستانه شرکت‎های نرم‎افزاری با هدف انسجام و اتحاد میان فعالان این حوزه، فرصت آشنایی و تعامل میان فعالان جدید و پیشکسوتان حوزه نرم‎افزار را فراهم کند.
وی افزود: تلاش کمیسیون نرم‎افزار این است که گردهمایی در سال‎های آینده نیز برگزار شود که این امر اعضای کمیسیون را نیز بیشتر و فعال‎تر خواهد کرد.
مسوول کمیسیون نرم‎افزار نصر تهران گفت: در این میهمانی که قرار است روز دوشنبه 26 بهمن ماه جاری از ساعت 19 تا 22 در تالار گردهمایی دانشگاه خاتم  و با پوشش رسانه‎ای برگزار شود، فرصتی برای آشنایی میان فعالان حوزه نرم‎افزار و همچنین امکان شناسایی فرصت‎های شغلی در این حوزه فراهم  شده است.
به گفته او علاوه بر روسای ادوار هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‎ای تهران، مدیران بزرگ‎ترین شرکت های نرم‎افزاری برای حضور در این میهمانی اعلام آمادگی کرده‎اند.
بر اساس این گزارش تاکنون  102 نفر از مدیران 47 شرکت بزرگ نرم‎افزاری برای حضور در این گردهمایی ثبت نام قطعی کرده‎اند و ثبت نام در این ضیافت همچنان ادامه دارد. علاقه‎مندان می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال سازمان نصر تهران tehrannsr.org مراجعه کنند.
 
منبع : فناوران
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو