دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون وزير ارتباطات اعلام کرد :

حمايت همه جانبه وزارت ارتباطات از نخبگان و فرهيختگان استاني

اميرحسين دوايي

جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱:۰۰


معاون فناوري و نوآوري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: آماده تعامل و همکاري لازم با تمامي استان هاي کشور از جمله کهگيلويه و بويراحمد براي توسعه کسب و کار با رويکرد فناوري اطلاعات بوده و از نخبگان و فرهيختگان اين استان نيز حمايت همه جانبه مي کنيم.

وايمکس نيوز- دکتر اميرحسين دوايي معاون فناوري و نوآوري اين وزارتخانه روز پنجشنبه در سومين همايش استاني فرهيختگان و دانشجويان در ياسوج با موضوع نقش نخبگان در توسعه کهگيلويه و بويراحمد، گفت : توليدکنندگان و فعالان اقتصادي کشور بايد بيش از پيش به دنبال کسب و کار با رويکرد فناوري اطلاعات باشند.
معاون فناوري و نوآوري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: آماده تعامل و همکاري لازم با تمامي استان هاي کشور از جمله کهگيلويه و بويراحمد براي توسعه کسب و کار با رويکرد فناوري اطلاعات بوده و از نخبگان و فرهيختگان اين استان نيز حمايت همه جانبه مي کنيم.
وي افزود: فناوري اطلاعات به عنوان يک علم جديد و داراي سابقه محدود به خدمت کسب و کار، اقتصاد و اشتغال آمده است.
معاون فناوري و نوآوري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات بيان کرد: يکي از هدف گذاري هاي کلان و اصلي نخبگان و فرهيختگان کشور بايد تمرکز لازم بر مبحث مهم فناوري اطلاعات و افزايش دانش و تجربه خود در اين زمينه باشد.
دوايي تصريح داشت: توسعه مطلوب فضاي کسب و کار، اقتصاد و اشتغال از طريق فناوري اطلاعات مستلزم تلفيق علم، دانش و تجربه نخبگان و فرهيختگان با سرمايه هاي افراد متمکن و سرمايه گذاران است.
وي با اشاره به اهميت فناوري اطلاعات در کشور ، افزود : چنانچه مقوله مهم فناوري اطلاعات در کشور مورد توجه جدي تري قرار گيرد مي تواند نقش بسزايي در توسعه و بهبود هر چه بيشتر فضاي کسب و کار ايفا کرده و منجر به رشد اقتصادي شود.
معاون فناوري و نوآوري وزارت ارتباطات ، گفت: معاونت فناوري و نوآوري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات آماده تعامل و همکاري لازم با تمامي استان هاي کشور از جمله کهگيلويه و بويراحمد براي توسعه کسب و کار با رويکرد فناوري اطلاعات بوده و از نخبگان و فرهيختگان اين استان نيز حمايت همه جانبه مي کند.
همچنين، دبير اجرايي همايش استاني فرهيختگان و دانشجويان نيز گفت: اين همايش داراي چهار کارگروه زيرمجموعه شامل نفت و گاز، فرهنگي و اجتماعي، اقتصاد، مديريت و گردشگري و کسب و کار در حوزه آي.تي و آي.سي.تي است.
سيد فرزاد نجات نيا اظهار داشت: فرهيختگان و دانشجويان شرکت کننده در اين همايش پس از اتمام آن در کارگروه هاي مربوطه حضور يافته و مطالب لازم را از استادان فرامي گيرند.
وي افزود: بايد از ظرفيت هاي حوزه فناوري اطلاعات براي کمک به توسعه روزافزون کهگيلويه و بويراحمد استفاده بهتري شود.
دبير اجرايي همايش استاني فرهيختگان و دانشجويان بيان کرد: نقش نخبگان کهگيلويه و بويراحمد در زمينه تحقق چنين امر مهمي بي بديل و انکارناپذير است.
نجات نيا عنوان کرد: حدود يک هزار نفر از دانشجويان کهگيلويه و بويراحمد در دانشگاه هاي تهران تحصيل مي کنند که يک ظرفيت مهم در زمينه نيروي انساني است.
12 نفر از دانش آموزان پسر و دختر کهگيلويه و بويراحمدي دارنده رتبه هاي يک، 2 و سه رقمي کنکور سراسري سال جاري در اين همايش با اهداي لوح سپاس و جوايز ارزنده مورد تجليل قرار گرفتند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو