دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمايت وزارت ارتباطات از حضور استارتاپ هاي ايراني در نمايشگاه باکوتل2017

استارتاپ

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰


مديرکل امور بين الملل و مطالعات راهبردي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از حمايت اين وزارتخانه براي حضور استارتاپ هاي ايراني در نمايشگاه باکوتل 2017 خبر داد و گفت: حضور 14 شرکت ايراني در اين نمايشگاه قطعي است.

وايمکس نيوز- دکتر حسين ملک مديرکل امور بين الملل و مطالعات راهبردي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به برگزاري نمايشگاه باکوتل 2017 در باکو، گفت: برگزاري اين نمايشگاه يکي از رويدادهاي مهم صنعت ارتباطات و فناوري اطلاعات در منطقه قفقاز است که امسال بيست و سومين دوره آن برگزار مي شود.

وي با بيان اينکه اين نمايشگاه 5 تا 8 دسامبر برابر با 14 تا 17 آذرماه در باکو برگزار مي شود، افزود: با رايزني هاي انجام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و در راستاي حمايت دولت، از کسب و کارهاي نوپا،  شرکت هايي از بخش خصوصي ايران در حوزه ICT در اين نمايشگاه شرکت مي کنند.

به گفته ملک در جهت حمايت از بخش خصوصي، با هماهنگي هاي انجام شده با طرف خارجي، فضاي رايگان در اختيار شرکت هاي خصوصي ايراني و علاقمند براي حضور در اين نمايشگاه قرار مي گيرد تا با عرضه توانمندي ها و محصولات خود، بتوانند فرصتي براي بازاريابي و ارايه محصولات خود در اختيار گيرند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو