دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند

اپلیکیشن

یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱:۵۷


هر روز تعدادی اپلیکیشن‌ پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.

تیک نیوز-همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌ بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داریم. در این مواقع معمولا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌ دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، گاهی اپلیکیشن‌ها را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و هر زمان ‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

بازی Hero Z

بازی Hero Z شما را به آینده می‌برد؛ آینده‌ای که دنیا بر اثر ویروسی به نام Z در حال نابودی است و بسیاری از جمعیت کرهٔ زمین به زامبی تبدیل شده‌اند. شما تنها یک وظیفه دارید و آن زنده ماندن است. در طول بازی به سلاح و تجهیزات مختلفی دسترسی پیدا می‌کنید تا از جان خود در برابر حملهٔ موجودات وحشی و البته زامبی‌ها محافظت کنید.

اپلیکیشن Oreo Icon Pack

اپلیکیشنی که معرفی می‌کنیم، مجموعه‌ای از آیکون‌ها با تم شیرینی‌ Oreo است. در این بسته به بیش از ۴۲۰۰ آیکون با طراحی یکسان و جذاب دسترسی پیدا می‌کنید که البته در کنار آیکون‌ها، ۴۰ والپیپر با رزولوشن HD نیز قرار دارد. آیکون‌ها ابعاد ۱۹۲ در ۱۹۲ پیکسل دارند و قابل استفاده در انواع تبلت و گوشی هوشمند اندرویدی هستند. برای کار با Oreo Icon Pack به لانچرهایی مانند Nova ،Apex، ADW ،ABC یا موارد مشابه نیاز دارید.

اپلیکیشن 120X Game Booster Pro

120X Game Booster Pro باعث می‌شود بازی‌های اندروید در گوشی هوشمند یا تبلت روان‌تر و سریع‌تر اجرا شوند. عملکرد این اپلیکیشن به ‌صورتی است که ابزارها و اپلیکیشن‌های فعال در پس‌زمینه را متوقف می‌سازد تا منابع بیشتری در اختیار دستگاه برای پردازش بازی اندروید قرار بگیرد.

اپلیکیشن Touch Lock: Lock touch screen

 Touch Lock می‌تواند در زمانی ‌که موسیقی گوش می‌دهید یا فیلم نگاه می‌کنید، تاچ صفحهٔ نمایش را قفل کند. این اپلیکیشن مانع صدور فرامین ناخواسته از طریق لمس صفحه‌نمایش گوشی هوشمند یا تبلت می‌شود. شما می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نظر را مشخص کنید تا Touch Lock در هنگام اجرای آن‌ها صفحه‌نمایش را قفل کند.

بازی Sudoku Pro

بازی Sudoku Pro بیش از ۹۰۰۰ جدول سودوکو در سطوح درجهٔ سختی متفاوت در اختیارتان قرار می‌دهد. این جداول به سه درجهٔ سختی ساده، متوسط و سخت تقسیم می‌شوند. برای انجام بازی، امکاناتی از جمله دفترچه یادداشت و موارد دیگر در اختیارتان قرار می‌گیرد. بازی از تم‌های مختلفی برخوردار است تا بتوانید رابط کاربری اپلیکیشن را با توجه به سلیقهٔ خود، شخصی‌سازی کنید.

بازی ‌Evertale

اگر علاقه‌مند به سبک نقش‌آفرینی باشید، بازی Evertale از گزینه‌هایی است که تجربه‌ای جذاب روی گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی‌ فراهم خواهد کرد. در بازی می‌توانید گروهی از شخصیت‌های مختلف را تشکیل بدهید و به جنگ با دشمنان خود بروید. امکان افزایش سطح قدرت هر یک از شخصیت‌ها وجود دارد و ترکیب استفاده از شخصیت‌های مختلف می‌تواند باعث افزایش قدرت و استفاده از توانایی‌های مخفی شود.

اپلیکیشن Reminder Pro: To do list

Reminder Pro به شما کمک می‌کند که وظایف روزانه، رویدادها، قرارهای ملاقات و کارهای مهم دیگر مانند زمان مصرف دارو یا برقراری تماس تلفنی را از دست ندهید. در این اپلیکیشن می‌توانید وظایف مختلف را به‌صورت فهرست درآورید و زمانی نیز برای یادآوری مشخص کنید. Reminder Pro در زمان مشخص‌شده، زمان انجام وظایف را به شما گوشزد می‌کند.

اپلیکیشن Brightness Manager

Brightness Manager به کاربر اجازه می‌دهد برای هر اپلیکیشن موجود در گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی، سطح روشنایی صفحه‌نمایش را تنظیم کند. در واقع کاربر می‌تواند بدون دست‌کاری تنظیمات گوشی هوشمند یا تبلت، مقدار خاصی از روشنایی برای اپلیکیشن‌های مورد نظر خود مشخص کند تا در زمان اجرای اپلیکیشن نیازی به افزایش یا کاهش سطح روشنایی صفحه‌نمایش به‌صورت دستی نداشته باشد.

بازی Defender Heroes Premium: Castle Defense

در بازی Defender Heroes Premium محافظت از قلعه‌ای به عهدهٔ شما قرار می‌گیرد و باید با استفاده از نیروها، سلاح و تجهیزاتی که دارید مانع از فرو ریختن دیوار قلعه و ورود دشمن به آن شوید. با کسب امتیاز می‌توانید مهارت نیروهای خود را افزایش بدهید یا نیروهای توانمندتری استخدام کنید.

بازی Superhero War Premium

در بازی Superhero War Premium می‌توانید کنترل ربات‌های جنگجو را به عهده بگیرید و با ربات‌های دیگر به مبارزه بپردازید. نسخهٔ پریمیوم این بازی علاوه بر منابع بیشتر، به کاربر اجازهٔ دستیابی به یکی از قدرتمندترین ربات‌های بازی می‌دهد.

اپلیکیشن Ad Maker for Ads & Banners

اپلیکیشن Ad Maker مناسب برای صاحبان کسب‌وکار و همچنین افرادی است که در زمینهٔ تبلیغات فعالیت دارند. با استفاده از این اپلیکیشن به ابزاری دسترسی پیدا می‌کنید که کمک می‌کنند در زمانی بسیار کوتاه، پستی تبلیغاتی بسازید. این پست می‌تواند بنری برای تبلیغ امکانات، خدمات یا حتی محصولی برای فروش باشد. کار با اپلیکیشن Ad Maker بسیار ساده است. این اپلیکیشن صدها الگو را در اختیارتان قرار می‌دهد تا پست تبلیغاتی مدنظرتان را بدون نیاز به صرف هزینه و زمان، بسازید.

بازی StoryToys Hansel and Gretel

بازی StoryToys Hansel and Gretel عنوانی شاد و مفرح برای رده سنی کودک و نوجوان است که داستان محبوب هانسل و گرتل را در کنار مینی‌گیم‌های جذاب ارائه می‌دهد. علاوه بر اینکه امکان پخش صوتی داستان هانسل و گرتل به زبان انگلیسی وجود دارد، داستان به همراه تصاویری سه‌بعدی روایت می‌شود تا کودک هرچه بیشتر جذب داستان شود.

اپلیکیشن Foto Graphic Creator Studio

اپلیکیشن Foto Graphic Creator Studio امکاناتی به همراه دارد تا بتوانید در آیفون یا آیپد خود به طراحی لوگو بپردازید. ابزارهای گسترده‌ای به همراه الگوهای مختلف در اختیارتان قرار می‌گیرد تا کارتان در طراحی لوگوی دلخواهتان تا حد ممکن ساده‌تر شود. علاوه بر لوگو می‌توانید طراحی‌های مختلفی نیز با اپلیکیشن Foto Graphic Creator Studio انجام دهید.

اپلیکیشن Sandbox Planet

اپلیکیشن Sandbox Planet درواقع شبیه‌سازی برای طراحی کهکشان است که اجازه می‌دهد منظومه‌ای شامل سیاره‌ها، ستاره‌ها، سیاه چاله‌ها و موارد دیگر را بسازید. در این اپلیکیشن، منظومه‌ای که ساخته‌اید شبیه‌سازی‌شده و چرخه و تعامل المان‌ها با یکدیگر به نمایش گذاشته خواهد شد تا تأثیر هر یک از المان‌ها بر المانی دیگر را درک کنید.

منبع:زومیت

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو