پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاسخگویی به بیش از ۵۴۰ هزار درخواست مشتریان مخابرات منطقه تهران

سرویس های ویژه تلفن

سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳:۳۸


کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، به درخواست ۵۴۲ هزار و ۷۳ مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

تیک نیوز-به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، از مجموع 542 هزار و 73 مورد تماس با سامانه ارتباط مردمی در هشت ماهه سال جاری ، حدود  97 درصد ( 525 هزار و  536 مورد ) با موضوع اطلاع رسانی و تنها 34 درصد مربوط به ثبت درخواست ها و خرابی بود.
بر اساس همین گزارش در هشت ماهه نخست سال جاری 90 هزار و 85 مورد تماس از طریق سامانه 2021 به صورت ثبت تیکت خودکار ( ثبت درخواست ها از طریق منوی شماره 7 سامانه 2021 ) در رابطه با پرداخت صورتحساب و عدم وصل تلفن به واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران ارجاع شد و پس از بررسی، ارتباط کلیه خطوط ارجاعی برقرار شد.
گفتنی است مشتریان می توانند مشکلات، انتقادها و پیشنهاد های خود را از طریق درگاه های مختلف از جمله تماس تلفنی با شماره 2021، سایت مخابرات منطقه تهران به نشانی TEHRAN.TCI.IR، پیامک، صندوق صوتی، ایمیل و فاکس به واحد ارتباط مردمی ارسال نمایند. شایان ذکر است همه روزه از سوی مشترکان تلفن ثابت استان تهران، موضوعاتی از قبیل انتقاد از مرکز، درخواست های پیرامون تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت، خدمات و سرویس های مخابراتی، خرابی و قطعی تلفن ثابت، موارد مرتبط با سامانه 118، 2000 و 2020 از طریق کارشناسان واحد ارتباط مردمی اداره کل مخابرات منطقه تهران ثبت شده و به مشکلات مشتریان تا مرحله رسیدن به نتیجه مطلوب رسیدگی می شود.
واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران همه روزه، حتی ایام تعطیل در دو شیفت کاری تا ساعت ۲۲ پاسخگوی تماس ها و سوالات شهروندان استان تهران می باشد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو