جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در نمایشگاه جنبی سمینار شبکه ملی اطلاعات صورت گرفت

معرفی ظرفیت های ITMC در تولید تجهیزات شبکه FTTx

ITMC

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰:۰۰


وزیر ارتباطات در بازدید از غرفه کارخانجات مخابراتی ایران در نمایشگاه جنبی سمینار شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت ها با محوریت FTTx ، ظرفیت های ITMC در زمینه تولید تجهیزات شبکه فیبرنوری را مورد توجه قرارداد.

تیک نیوز- عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  ضمن حضور در سمینار شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت ها با محوریت FTTx  که روز دوشنبه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، از نمایشگاه جنبی این سمینار بازدید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از نمایشگاه « شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت‌ها با محوریت FTTx » گفت: نمایشگاه امروز نوید بخش حرکت چرخ نهضت راه اندازی فیبرنوری در کشور است و خوشبختانه فعالان و تولیدکنندگان این صنعت خود را آماده کرده اند تا به سرعت بتوانیم ۲۰ میلیون فیبرنوری را به منازل و کسب و کارها برسانیم

دکتر زارع‌پور  وجود تجهیزات داخلی را مایه افتخار برشمرد و افزود: همه تجهیزات در داخل وجود دارد و خوشبختانه توانمندی ما در زمینه تولید فیبر به حدی رسیده که صادر هم می کنیم. فقط باید به خودباوری برسیم و به توان جوانان اعتماد کنیم تا آینده درخشانی برای کشور رقم بزنیم.

وی همچنین تولید تجهیزات انتهایی چون مودم و آنتن، تجهیزات شبکه انتقال و انواع سوئیچ های مخابراتی و نوری و تجهیزات لایه های مختلف و حتی دیتاسنتر را مایه مباهات برشمرد و خواستار حضور مسئولان و تصمیم گیران در نمایشگاه های این چنینی شد تا از نزدیک با ظرفیت های داخلی آشنا شده و آینده درخشانی با تکیه بر توان جوانان مستعد داخلی برای کشور رقم بزنند.

کارخانجات مخابراتی ایران با همه توان در این نمایشگاه حضور داشت و مورد بازدید وتوجه مقام عالی وزارت قرار گرفت

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو