یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سلطانی بر لزوم تلاش بیشتر مناطق مخابراتی در واگذاری سرویس FTTH تاکید کرد

ftth

دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶:۴۳


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مناطق مخابراتی در افزایش واگذاری سرویس FTTH اهتمام داشته باشند.

تیک نیوز- به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با مشارکت تلفنی در نشست بررسی و برنامه ریزی گسترش سرویس FTTH منطقه آذربایجان‌غربی، ضمن تبریک سال نو به کارکنان مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی، برنامه ها و اهداف شرکت مخابرات ایران را در خصوص واگذاری امکانات و سرویس های لازم به مشتریان تشریح کرد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه در این زمینه باید با استانداری، نمایندگان مجلس و شهرداران برای اخذ مجوز‌های لازم تعاملات صورت گیرد گفت : هرچه سریعتر این سرویس برای تمام مشترکان ارایه شود .
 
وی با اشاره به حمایت شرکت مخابرات ایران از مناطق در این زمینه افزود: ما مصمم هستیم تا از مناطقی که با تلاش وجدیت پای کار هستند و برنامه‌های شرکت مخابرات ایران را با دقت دنبال می کنند، با افزایش اعتبارات حمایت کنیم.
 
 
چنگیز نوری مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی نیزدر این نشست با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری ویژه با پیمانکاران جهت تسریع در دایری سرویس FTTH گفت: همکاران باید تمامی تلاش خود را در جهت دایری این سرویس بکارگیرند تا بتوانیم با برنامه ریزی تعهدات لازم در قبال واگذاری این سرویس به مشتریان را به انجام برسانیم.
 
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی استفاده و بهره گیری از تجربیات سایر استانهای موفق در خصوص واگذاری این سرویس را ضروری خواند و افزود: باید با آموزش و ارتقاء سطح علمی کارکنان، پشتیبانی کامل و حرفه‌ای از این سرویس انجام شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو