یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

فازدوم سامانه پاسخگوئی به شکایات مشترکین حوزه ICT راه‌اندازی شد

حسن رضواني

چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳:۰۰


معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات مشترکین سرویس های فناوری اطلاعات و ارتباطات رادیویی در سایت این سازمان خبر داد.

وایمکس نیوز- به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات این سازمان با اشاره به مطلب فوق درباره نحوه استفاده از این سامانه گفت: در مرحله اول کاربران باید با مراجعه به سایت اپراتوری که از آن خدمات دریافت می‌کنند نسبت به طرح شکایت و دریافت کد 17 رقمی پیگیری اقدام کنند و اپراتور باید در مدت زمان مشخص و تعیین شده به شکایت شاکی رسیدگی کند.
وی درباره نتیجه عدم پاسخگوئی اپراتورها در زمان تعیین شده گفت: در صورتیکه اپراتور در بازه زمانی تعیین شده و مطابق با قراردادهای فی مابین، پاسخگوئی لازم را انجام ندهد کاربران می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع در سایت رگولاتوری و ورود کد پیگیری 17 رقمی که از سایت اپراتور دریافت کرده‌اند، موضوع شکایت و عدم پاسخگوئی اپراتور را پیگیری کنند.
رضوانی کاهش زمان پاسخگوئی به شکایات، طرح و پیگیری شکایات به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری و نظارت هوشمند را از مزایای سامانه جامع پاسخگوئی به شکایات عنوان و تصریح کرد: رگولاتوری به منظور پاسخگوئی و حفظ حقوق مشترکان، از طریق مناطق هفتگانه خود و با همکاری هفت دستگاه دیگر عضو تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل بازار موضوع شکایات را پیگیری می‌کند.
تفاهم‌نامه پایش و کنترل سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در سال 90 بین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پلیس امنیت و اطلاعات عمومی ناجا، سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی ناجا، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان فناوری اطلاعات مبادله شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو