یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ارتباطات
اينترنت - کابل - ارتباطات

وزیر ارتباطات خبر داد؛

۸۰ درصد ترافیک اینترنت داخلی می‌شود/ورود اینترنت به ۱۵ هزار روستا

وزیر ارتباطات از برنامه افزایش پهنای باند موجود کشور به ۴هزار گیگابیت بر ثانیه خبر داد که این ظرفیت ترافیک پهنای باند داخلی را ۸۰ درصد و ترافیک اینترنت بین الملل را به ۲۰ درصد می رساند.

ادامه مطلب

فيبر نوري

معاون مخابرات تهران خبر داد؛

جمع آوری کابلهای مسی و جایگزینی با فیبرنوری/ افزایش کیفیت اینترنت

معاون شرکت مخابرات استان تهران از اجرای طرح جمع آوری کابلهای مسی مخابرات و جایگزینی آنها با کابلهای نوری خبر داد که این طرح می تواند سرویس با کیفیت تری در بخش اینترنت و تلفن ثابت به مشترکان ارائه دهد.

ادامه مطلب

اربعين

توصیه های ارتباطی به زائران اربعین

شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه ای خطاب به زائران در اربعین حسینی، از آنان خواست با رعایت توصیه های ارتباطی، خدمات ارتباطی مورد نیاز را با کیفیت مناسب و بیشترین امکان برقراری تماس، دریافت کنند.

ادامه مطلب

اينترنت

الزام ایجاد بستر تبادل اطلاعات اقتصادی در فرآیند اجرای دولت الکترونیک

معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت ایجاد بستری امن، برای تبادل اطلاعات مالی و اقتصادی دولت به عنوان یکی از مهم ترین ملزومات اجرای پروژه دولت الکترونیک در کشور احساس می شود.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

رییس سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد

افزایش قطع یک‌طرفه خطوط تلفن ثابت/ سامانه پرداخت ۱۸۱۸ دچار اختلال شد

با بروز مشکل نقدینگی، مخابرات دیگر منتظر سنگین شدن بدهی مشترکان تلفن ثابت نمی‌شود.

ادامه مطلب

اختلال مخابراتي

فعالیت سندیکای مخابرات ایران در طرح‌های مخابراتی و الکترونیکی عراق

با تفاهم وزرای ارتباطات ایران و عراق، سندیکای صنعت مخابرات ایران در زمینه تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی با شرکت عراقی السلام همکاری می‌کند.

ادامه مطلب

فيبر نوري

از بزرگراه ارتباطی ایران - اروپا چه می‌دانید؟

بزرگراه ارتباطی ایران و اروپا عنوان طرحی است که چند سالی از اجرای آن می‌گذرد و گفته می‌شود با تکمیلش، یکی دیگر از زیرساخت‌های تبدیل ایران به هاب منطقه‌ای اجرایی شده و به واسطه ترانزیت ارتباط میان ایران و اروپا، مسیر جایگزینی برای ارتباطات حساس دنیا تامین خواهد شد.

ادامه مطلب

اينترنت - کابل

با گذشت یک هفته از رفع اختلال اینترنت بین الملل؛

قطع و وصلی مداوم اینترنت در کشور/ شرکتها پاسخگو نیستند

با گذشت یک هفته از اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت برای رفع مشکل اینترنت، اما همچنان دسترسی بسیاری از کاربران به اینترنت با کندی همراه است و شرکتهای اینترنتی این موضوع را به شرکت زیرساخت ارجاع می دهند.

ادامه مطلب

موبايل

چند درصد تماس‌های موبایلی موفق است؟

قطع شدن نیمه کاره تماس‌های موبایلی برای مشترکان تلفن همراه امری نسبتا عادی و رایج به شمار می‌رود و این موضوعی است که حتی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم بارها نسبت به آن گلایه کرده است.

ادامه مطلب

اختلال مخابراتي

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد؛

نحوه برقراری خطوط اضطراری برای ارتباطات در زمان بحران

شرکت ارتباطات زیرساخت از برقراری لینک های اضطراری برای ارتباطات مناطق بحران زده خبر داد و گفت: یکی از روش های لینک اضطراری، استفاده از «فیبرهای تاکتیکی» است.

ادامه مطلب