جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اقتصاد-دیجیتال
هوشمندسازی

اشتغالزایی ۱۱۵ نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی

تا پایان امسال ۱۱۵ نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی مشغول به کار شدند.

ادامه مطلب

استارت اپ

۲۵ شتاب‌دهنده زیست بوم استارتاپی اقتصاد دیجیتال را گسترش می‌دهد

شتاب‌دهنده‌ها یکی از بازیگران اصلی زیست‌بوم فناوری و نوآوری هستند. در حال حاضر ۲۵ شتاب دهنده برای توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور فعالیت می‌کنند

ادامه مطلب

جهرمی

جهرمی:

اقتصاد دیجیتال آینده را در دست خواهد گرفت/نمی توان با بخش خصوصی مشارکت کرد و یکباره به قرارداد ۱۰ ساله تبصره‌ای اضافه کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین روز سفر به هرمزگان گفت: نمی‌شود مداخلات دولتی را افزایش داد و با بخش خصوصی مشارکت کرد و قرارداد ۱۰ ساله بست و به یکباره تبصره ای به قرارداد اضافه کرد به بهانه اینکه دولت ۱۰ درصد مالیات بیشتر بگیرد.

ادامه مطلب

دانش بنیان

فعالیت ۶ هزار شرکت دانش بنیان در حوزه اقتصاد دیجیتال

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد: از حدود ۶ هزار شرکت دانش‌بنیان و ۱۴۰۰ شرکت خلاق در کشور، حدود ۴۵ درصد در حوزه اقتصاد دیجیتال هستند.

ادامه مطلب

کسب و کار

فرصتی ویژه برای شرکت‌های نوپا / شکل گیری مدل‌‌های خلاق کسب‌وکار دیجیتال

رویدادی فناورانه برای توانمندسازی استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپای حوزه دیجیتال برگزار شد تا مسیر ورود خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها به این کسب‌وکارها تسهیل شود.

ادامه مطلب

باندپهن

افزایش پهنای باند برای رشد اقتصاد دیجیتال و معیشت مردم ضروری است

نتایج یک افکارسنجی آنلاین در ایرنا نشان داد: ۷۳.۲ درصد از افراد شرکت‌کننده در این پژوهش مجازی افزایش پهنای باند را برای رشد اقتصاد دیجیتال و بهبود معیشت مردم ضروری می دانند.

ادامه مطلب

پنل

تاثیر کیفیت اینترنت بر اقتصاد دیجیتال ایران

کیفیت اینترنت روی رشد کسب‌وکارها تا چه میزان تاثیر دارد؟ پاسخ به این سوال موضوعی بود که در پنل دوم رویداد کیفیت اینترنت مدیران ارشد شرکت‌های همکاران سیستم، بانک تجارت، ابرآروان، نماوا و سازمان فناوری اطلاعات درباره آن گفت‌وگو کردند.

ادامه مطلب

کیفیت اینترنت

برگزاری رویداد آنلاین «کیفیت اینترنت ایران»

رویداد آنلاین «کیفیت اینترنت ایران» و نقش آن در کسب وکارهای تکنولوژی برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

سراوا

بیانیه سرآوا درمورد دستگیری معاون بین‌الملل این هلدینگ هنگام خروج از کشور منتشر شد

روز گذشته، خبری مبنی بر دستگیری معاون سابق هلدینگ سرمایه‌گذاری «سرآوا» هنگام خروج از کشور منتشر شد. شرکت سرآوا با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص اطلاع‌رسانی کرده است.

ادامه مطلب

مالیات

سیستم مالیات در اقتصاد دیجیتال چگونه است؟

فناوری اطلاعات و ارتباطات در دو دهه اخیر شیوه کسب‌وکار و نحوه پرداخت پول را تغییر داده و هر سازمانی به بررسی این تغییرات و تاثیر آنها بر مدل‌های تجاری خود خواهد پرداخت و پژوهشگاه فضای مجازی تاثیر این تغییرات بر مجموعه مالیاتی سازمان‌ها را بررسی کرده است.

ادامه مطلب