جزئیات حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال از استارتآپها درالکامپ استارز
دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، جزئیات حمایت از استارتآپهای حاضر در الکامپ استارز را تشریح و از ارائه ۳ بسته حمایتی به برندگان ششمین دوره این رویداد خبر داد.
ادامه مطلب
جبران عقبماندگی استارتآپی چگونه امکانپذیر است؟
شرکتهای بزرگ ایرانی باید با ایجاد مراکز شتابدهی به زیستبوم استارتآپی وارد شوند و عقبماندگیها را جبران کنند.
مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال در پژوهشگاه ICT ایجاد شد
با انتصاب علی شیخ حسنی، مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال با تعریف ۵ ماموریت و اقدام کلی در پژوهشگاه ارتباطات و فناروی اطلاعات ایجاد شد.
تدوین اطلس کسبوکارهای فعال در حوزه هوش مصنوعی
مرکز توسعه فناوریهای نوظهور دیجیتال با حمایت ستاد توسعه فناوریهای اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، به منظور کمک به توسعه کارآفرینی و نوآوری اقدام به انتشار «فراخوان تدوین اطلس کسبوکارهای فعال در حوزه هوش مصنوعی» کرده است
آیا الگوی اقتصاد دیجیتال صرفاً در دوران تحریم کار راهانداز است؟
دوران انقلاب صنعتی چهارم دوران مدیریت تغییرات راهبردی است. دوران تاثیر تحول دیجیتال بر ارکان اقتصاد است. دوران پذیرش الگوی اقتصاد دیجیتال است. اقتصاد دیجیتال الگویی از اقتصاد است که دارای ویژگی های راهبردی است.
رییس سازمان فناوری اطلاعات: پوشش اینترنت کشور به ۹۴ درصد رسیده است
رییس سازمان فناوری ایران گفت: هشت سال پیش میزان دسترسی به فناوری اطلاعات در کشور ۲۲ درصد بوده و امروز با استراتژی های وزارت ارتباطات ۸۱ درصد مردم حداقل هفتهای یکبار از اینترنت استفاده میکنند و در حال حاضر سطح پوشش در کشور ۹۴ درصد به رسیده است.
رونمایی از خدمات جدید «پست بانک» در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال
آیین رونمایی از خدمات جدید پستبانک ایران در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار میشود.