یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
شبکه-ملی-اطلاعات
جهرمی

راه‌اندازی دو جزء مهم شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال ۹۹

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دو جزء مهم شبکه ملی اطلاعات را تا قبل از پایان سال راه‌اندازی می‌کنیم که شامل افتتاح مرکز امنیت یکپارچه و منطقه ویژه ارتباطات برای تعاملات بین‌المللی می‌شود.

ادامه مطلب

بومی سازی شبکه ملی اطلاعات

رویداد بومی سازی شبکه ملی اطلاعات در سه بخش برگزار می شود.

ستاد برگزاری مراسم بومی سازی شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد: با تعویق افتادن زمان برگزاری، این رویداد در هفته اول اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

ادامه مطلب

پیام رسان

ترور پیام رسان‌های داخلی/ تحمیل پیام رسان "سیگنال"

جریانی که سال ۹۴ در داخل کشور در آستانه انتخابات تلگرام را به جان مردم انداخت، به دنبال این است که پیام رسان "سیگنال" را به کشور ما تحمیل کند.

ادامه مطلب

شبکه ملی اطلاعات

رؤیای ۱۴ ساله «شبکه ملی اطلاعات»/ اینترنت ارزان و پرسرعت چگونه محقق می‌شود؟

شبکه ملی اطلاعات یکی از حیاتی‌ترین زیرساخت‌هایی است که کشورهای مختلف به منظور ارائه خدمات اینترنتی امن و پرسرعت به مردم، آن را ایجاد می‌کنند. این شبکه اکنون در کشور ما در چه نقطه‌ای قرار دارد؟

ادامه مطلب

شبکه ملی اطلاعات

ثبات اقتصادی برای کسب وکارها با پایداری شبکه ملی اطلاعات

پایدار بودن شبکه ملی این اطمینان را می دهد تا در صورت اعمال تحریم سایبری علیه کشور هیچ خللی به کسب و کارها و خدمات الکترونیک وارد نشود.

ادامه مطلب

شبکه ملی اطلاعات

اینترنت سریع و ارزان با شبکه ملی اطلاعات

برخلاف باور عمومی شبکه ملی اطلاعات هیچ ارتباطی با قطع شدن اینترنت ندارد و ضمن حفظ ارتباط با اینترنت جهانی با کوتاه کردن مسیر، سرعت تبادل را افزایش و امنیت اطلاعات کاربران را تامین می کند.

ادامه مطلب

جهرمی

هدف گذاری برای دسترسی ۱۲۰۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد دسترسی برای ۱۲۰۰ روستا، توسعه پوشش جاده ای و پایداری شبکه را از شاخص های هدف گذاری شده برای سفر خود به استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

ادامه مطلب

شبکه ملی اطلاعات

شبکه ملی اطلاعات عامل پیشبرد «نهضت ملی تولید محتوا» است

مهمترین و اساسی ترین عامل پیشبرد نهضت ملی تولید محتوا در فضای مجازی و سالم سازی آن، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است.

ادامه مطلب

شبکه ملی اطلاعات

مهمترین موضوعاتی که درنشست وزارت ارتباطات مطرح شد

شصت و یکمین نشست نقد و اندیشه با موضوع «شبکه ملی اطلاعات، انتظارات و چشم اندازها» با حضور حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و رسول جلیلی استاد دانشگاه و عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی برگزار شد.

ادامه مطلب

اینترنت ثابت

عضو شورای عالی فضای مجازی:

باید آمادگی قطع اینترنت را داشته باشیم

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با اشاره به تهدید قطع اینترنت از طرف کشوری مانند آمریکا، گفت: ما باید آمادگی داشته باشیم در صورت قطع اینترنت اگر خدمات‌دهنده و خدمت‌گیرنده در داخل کشور هستند، مشکلی برای شبکه و ارائه خدمت وجود نداشته باشد.

ادامه مطلب