دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
کسب-وکار
کسب وکار

بیانیه نظام صنفی رایانه ای درباره فیلترینگ کسب‌وکارهای آنلاین

سازمان نظام صنفی رایانه ای درپی ارسال نامه های اخطار به کسب و کارها جهت عضویت در اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی و نیز مسدودسازی چند کسب و کار آنلاین به درخواست این اتحادیه، بیانیه صادر کرد.

ادامه مطلب

ماینر

چرا ماینرهای ساختمان بورس زودتر متوقف نشد؟

سخنگوی صنعت برق کشور از کشف و ضبط ۸۲ دستگاه ماینر در ساختمان بورس اوراق بهادار تهران خبر داد و گفت: به محض اینکه کنتور در دوره قرائت قرار می گیرد، افزایش مصرف قابل تشخیص است لذا زمان زیادی از نصب ماینر در شرکت بورس نگذشته بود که شناسایی صورت گرفت.

ادامه مطلب

ایران تلنت

اضافه شدن زبان فارسی به سایت ایران تلنت پس از ۱۸ سال

ایران‌تلنت اولین و بزرگترین سایت استخدام و کاریابی در ایران که تا کنون تنها به زبان انگلیسی به کاربران خود ارائه سرویس می‌کرد، اکنون زبان فارسی را نیز به سایت خود اضافه کرده و به صورت دوزبانه سرویس های خود را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

ادامه مطلب

بازارهای جهانی‌

ارائه بیش‌از ۶ هزار خدمت صادراتی به ورود شرکت‌های دانش بنیان به بازارهای جهانی‌

یک هزار و ۹۷۹ شرکت از خدمات کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری استفاده کردند و بازار جهانی خود را توسعه دادند

ادامه مطلب

ساترا

گزارش ساترا از رگولاتوری اینفلوئنسرها در دنیا؛ از لزوم اخذ مالیات تا تبلیغات شفاف

دفتر مطالعات تنظیم‌گری ساترا در راستای رگولاتوری محتوای تبلیغاتی و درآمدی اینفلوئنسرهای اینستاگرامی که سالانه در حدود هزار میلیارد تومان است گزارشی را تهیه و منتشر ساخته که به مرور قوانین کشورهای مختلف در ارتباط با فعالیت این افراد پرداخته و چشم‌اندازهای جدیدی در حوزه تنظیم‌گری را ارائه می‌کند.

ادامه مطلب

ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال سراب یا رویای ثروتمند شدن؟

اخیرا ارزهای دیجیتال به شاه کلیدی برای پولدار شدن آسان برای همه تبدیل شده است، اما آیا واقعا می توان با این شاه کلید به رویای ثروتمند شدن رسید؟

ادامه مطلب

سجام

واریز سود ۱۳۰ شرکت بورسی در سال ۹۹ از طریق سامانه سجام

معاون عملیات شرکت سپرده‌گذاری از واریز سود ۱۳۰ شرکت بورسی در سال ۹۹ از طریق سامانه سجام خبر داد.

ادامه مطلب

هوش  مصنوعی

برگزاری وبینار تخصصی هوش تصمیم گیری (Decision Intelligence)

مرکز آموزشهای تخصصی متاکو با همکاری مرکز یادگیری مجازی و الکترونیکی دانشگاه خوارزمی، وبینار تخصصی Decision Intelligence “ هوش تصمیم¬ گیری” را برای اولین بار در ایران برگزار می کند.

ادامه مطلب

کسب وکار

کسب‌وکارهای مجازی تا پایان سال از ارائه گواهی مالیاتی برای دریافت پروانه معاف شدند

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی اعلام کرد که متقاضیان حقیقی دریافت پروانه تا پایان سال ۹۹ برای صدور یا تمدید پروانه کسب از ارائه گواهی مالیاتی معاف هستند

ادامه مطلب

فین تک

اعتراض فعالان فین‌تک به نحوه اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی

اعلام ناگهانی اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی که تقریبا یک سال از ابلاغ آن به بانک مرکزی می‌گذرد، واکنش‌های اعتراضی پرداخت‌یاران فعال در بازار را به دنبال داشت و بسیاری از آنان اعتراض خود را به این تصمیم شاپرک و بانک مرکزی اعلام کردند.

ادامه مطلب