یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سایر کسب وکارها

تاریخ انتشار رسمی ویندوز ۱۱ اعلام شد

مایکروسافت اعلام کرد نسل جدید سیستم عامل دسکتاپ ویندوز ۱۱ پنجم اکتبر (۱۳ مهر) برای رایانه های شخصی واجد ارتقا قابل دسترس خواهد شد.

نیجریه رمز ارز عرضه می کند

بانک مرکزی نیجریه تصمیم دارد رمز ارز ملی خود را عرضه کند.

برنامه‌های وزیر ارتباطات، بزرگ‌ترین فرصت برای صنعت مخابرات است

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران اجرای برنامه‌های وزیر فناوری اطلاعات را بزرگترین فرصت برای این صنعت در شرایط تحریم و چهارسال آینده دانست.

قیمت محصولات بزرگترین تراشه ساز جهان افزایش می یابد

طبق گزارشی جدید بزرگترین تراشه ساز جهان تصمیم دارد قیمت محصولاتش را ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش دهد.

رشد ۶۴ درصدی درآمد شیائومی

درآمد شرکت شیائومی چین در سه ماهه دوم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد رشد کرد.

اطلاعیه کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال در نقد تبعات طرح حمایت از کاربران تهدید کسب‌وکارهای خرد و از بین رفتن رقابت

کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی در مورد طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی عنوان کرد که تصویب و اجرای چنین طرحی موجب از بین رفتن رقابت و کاهش کیفیت محصولات، مهاجرت جوانان نخبه این حوزه، تهدید مشاغل ایجادشده در فضای مجازی می‌شود و فاصله کشور با علم و فناوری روز دنیا را بیشتر می‌کند.

بازگشت ایران به صنعت استخراج ارزهای دیجیتال تا ۱ ماه آینده

ممنوعیت استخراج رمزارزها در ایران در تاریخ ۲۲ سپتامبر منقضی خواهد شد و ایران عملا به صنعت استخراج ارزهای دیجیتال بازمی گردد.

رتبه تهران در ایران و خاورمیانه از نظر محیط کسب‌وکار استارت‌آپی

براساس آخرین گزارش استارت‌آپ بلینک از ۱۰۰۰ شهر در ۱۰۰ کشور دنیا براساس کمیت، کیفیت و محیط کسب‌وکار استارت‌آپی، تهران در رتبه ۵۱۲ قرار گرفته و در رتبه ۱۸ منطقه خاورمیانه قرار دارد.

۳۴ درصد کل جریان عرضه بیت‌کوین از گردش خارج شده است

داده‌های ارائه شده توسط گلسنود نشان می‌دهد تعداد بیت کوین‌هایی که به صورت بلند مدت نگهداری می‌شوند یا به طور کل از دست رفته‌اند، به اوج پنج ماهه جدیدی رسیده است.

اختراع کلید مخفی که به جای ماوس کار می کند

اپل حق امتیاز اختراع جدیدی ثبت کرده که مربوط به یک کلید مخفی در کیبورد مک بوک است که می توان از آن به جای ماوس برای اشاره دقیق به موضوعی در مانیتور استفاده کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو