دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای بين الملل

دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود

ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی با اعلام حمایت از برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، فراخوان حضور شرکت های دانش بنیان در این رویداد را منتشر کرد.

نمایشگاه مجازی رایانکس برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه مجازی رایانکس همزمان با بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر، در حوزه‌های کامپیوتر، تجارت الکترونیک و الکترونیک از ۴ تا ۱۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

نصر تهران: احتمال جابجایی زمان برگزاری الکامپ با توجه به نظر ستاد کرونا وجود دارد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، در پی اعلام قرمز شدن پایتخت توسط ستاد کرونا، برگزاری نمایشگاه الکامپ را منوط به نظر نهایی ستاد کرونا اعلام کرد.

مخترع پلی استیشن: متاورس «بی فایده» است

«کن کوتاراگی» مخترع پلی استیشن در مصاحبه جدید خود با بلومبرگ درباره متاورس و هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده صحبت کرد و به نظر می‌رسد چندان تحت تاثیر این فناوری قرار نگرفته است.

آیا خطر ماهواره‌های استارلینک زمین را تهدید می‌کند؟

حضور گسترده ماهواره‌های استارلینک در فضا برای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، عکاسی و رصد آسمان را دشوار کرده و به آلودگی بصری دامن زده‌اند.

دعوت از صاحبنظران حوزه ICT برای ثبت نام در «الکام تاکز»

سازمان نظام صنفی رایانه ای از تمامی صاحبنظران حوزه ICT دعوت کرد که برای ارائه دیدگاه‌های خود در قالب سخنرانی و پنل در بخش «الکام تاکز» نمایشگاه الکامپ ثبت نام کنند.

قطع ۱۰۰۰ گیگ از ظرفیت بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت

بخشی از ظرفیت بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت به علت قطع دو مسیر فیبر نوری در گرجستان ، از ساعت ۱۴.۳۰ قطع گردیده است.

ثبت نام برای رقابت ایده‌های برتر در الکامپ آغاز می‌شود

ثبت نام رویداد «الکام پیچ» با هدف رقابت استارت آپهای دارای ایده برتر در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ از فردا ۲۱ دی ماه آغاز می شود.

کارنامه یکساله مخابرات جهانی : ده اقدام برتر صنعت مخابرات در سال ۲۰۲۱

در گرماگرم همه گیری کرونا، نقش برجسته فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی برای ادامه حیات جوامع انسانی بر همگان به اثبات رسید و ضرورت تسریع در انتقال دیجیتال و ارتقاء اهداف و مقاصد اتصال را برجسته تر ساخت. اما از سویی دیگر پرده از نابرابری های حیرت انگیز دیجیتال در درون و میان کشورها هم برداشته شد. در این بین شناسایی فرصت‌های جدید و فناوری‌های نوظهور برای پیاده‌سازی زودهنگام در کسب‌وکارها، به تنها عامل مزیت رقابتی تبدیل شد.

اُمیکرون بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا را کوتاه‌تر کرد

نمایشگاه فناوری CES پس از این که شرکتهای بزرگی نظیر آمازون و جنرال موتورز از حضور در این نمایشگاه به دلیل نگرانی نسبت به شیوع واریانت اُمیکرون منصرف شدند، یک روز زودتر به کار خود خاتمه خواهد داد.

مطالب پر بازدید آرشیو