دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام رسان های دیجیتال

راه‌اندازی امکانات مشابه کلاب هاوس در لینکدین

شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین از مارس سال گذشته سرگرم کار روی قابلیت اتاق صوتی زنده به سبک کلاب هاوس بوده و این قابلیت را برای عرضه در ماه میلادی جاری آماده کرده است.

کلاب هاوس در وب قابل دسترس شد

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس که تاکنون تنها برای دستگاههای iOS و اندروید از طریق اپلیکیشن رسمی قابل دسترس بود، سرانجام به وب توسعه یافت.

به دستور دیوان عدالت: کلاب‌هاوس باید رفع فیلتر شود

مجمع دیوان عدالت اداری در حکمی دستور به رفع فیلتر کلاب‌هاوس داده است و توقف اجرای مصوبه دولت دوازدهم را که حکم به جریمه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات را داده بود را باطل کرد.

واتساپ در حال آزمایش رابط کاربری جدیدی برای تماس‌های صوتی است

ظاهرا اپلیکیشن پیام رسان واتساپ در حال کار روی رابط کاربری کاملا جدیدی برای بخش تماس‌های صوتی کاربران iOS و اندروید خود است.

افشای جاسوسی از کاربران فیس بوک در بیش از ۱۰۰ کشور

شرکت مِتا پلتفرمز (فیس بوک سابق) اعلام کرد با شرکتهای جاسوسی که از وب سایتهای رسانه اجتماعی این شرکت برای جاسوسی از مردم در بیش از ۱۰۰ کشور جهان استفاده کرده اند، مقابله می کند.

واتساپ حالا اجازه می‌دهد پیام‌های صوتی را قبل از ارسال بررسی کنید

واتساپ پیش‌تر در نسخه بتا به شما اجازه می‌داد قبل از ارسال پیام‌های صوتی آن‌ها را بررسی و گوش کنید. حالا این قابلیت در اختیار نسخه پایدار این پیام‌رسان روی iOS، اندروید، وب و دسکتاپ قرار گرفته و با کمک آن می‌توانید از ارسال پیام‌های صوتی نادرست به مخاطبان خود جلوگیری کنید.

ارسال و دریافت رمزارز در واتس‌اپ میسر شد

کیف رمزارز Novi شرکت متا پلتفرمز (فیس بوک سابق) به کاربران اجازه خواهد داد از طریق سرویس پیام رسان واتس‌اپ، پول ارسال و دریافت کنند.

قابلیت پیام های حذف شونده واتس اپ گسترده تر می شود

واتس اپ تصمیم دارد به کاربران خود اجازه دهد هنگام شروع یک چت تازه به طور پیش فرض قابلیت پیام‌های حذف شونده را فعال کنند.

چند میلیون کاربر از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند؟

باوجود ۲۰ میلیونی شدن کاربران پیام‌رسان‌های داخلی، منتقدان به وضعیت موجود معتقدند این پیام‌رسان‌ها هنوز نتوانستند ظرفیت دیده‌شدن را برای کاربران به ارمغان بیاورند و به همین دلیل حتی برخی مسوولان هم برای ابراز سخنان خود سراغ اپلیکیشن‌هایی مانند توییتر می‌روند.

قابلیت استفاده از واتساپ در چند دستگاه به صورت هم‌زمان دردسترس عموم قرار گرفت

سرانجام امکان همگام‌سازی تاریخچه چت‌ها و استفاده از واتساپ در چند دستگاه به صورت هم‌زمان دردسترس عموم قرار گرفت.

مطالب پر بازدید آرشیو