دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام رسان های دیجیتال

داستان مذاکره با تلگرام چه بود؟

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از مهاجرت کاربران ایرانی به تلگرام، با نظر دادستان وقت کل کشور در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، مذاکره با تلگرام در دستور کار قرار گرفت.

ضرورت اتصال موبایل به اینترنت برای استفاده از واتس‌اپ در سایر دستگاه‌ها برداشته می‌شود

کاربران آخرین نسخه بتا واتس‌اپ اکنون می‌توانند از طریق سایر دستگاه‌ها به صورت مستقل به این پیام رسان متصل شوند و دیگر ضرورتی برای اتصال گوشی هوشمند به اینترنت برای استفاده از واتس‌اپ در سایر نسخه‌های دسک‌تاپ و تحت وب وجود ندارد.

عرضه جهانی سرویس یوتیوب Shorts آغاز شد

سرویس یوتیوب Shorts، رقیب تیک تاک بالاخره از حالت عرضه محدود درآمد و به‌صورت جهانی در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا کاربران اکثر کشورها می‌توانند از ویدیوهای کوتاه این سرویس استفاده کنند و برای آن محتوا بسازند.

کدام پیام‌رسان قوانین ایران را می‌پذیرد؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به انسداد وی‌چت در سال ۱۳۹۲ در ایران توسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و مذاکره گروهی از ایران برای مذاکره با مدیران این پیام‌رسان، گفت: پس از تبادل نظرها و پیگیری‌های یک‌ماهه، در نهایت پاسخ وی‌چت چین این بود که به دلایلی از حضور در ایران معذوریم.

ممنوعیت نشر محتوای مرتبط با پناهندگی در شبکه‌های اجتماعی

«پریتی پاتل» وزیر کشور انگلستان از شبکه‌های اجتماعی خواست تمامی مطالب با محتوای پناهندگی و عبور از کانال مانش را که می‌تواند باعث تشویق پناهجویان شود حذف کنند تا جلوی تشویق این دسته از افراد گرفته شود.

بهترین کیفیت برای ارسال تصاویر و ویدیوها به واتس‌اپ اضافه می‌شود

واتس‌اپ سرگرم کار روی تنظیماتی است که به کاربران اجازه می دهد تصاویر و ویدیوها را با بهترین کیفیت به مخاطبانشان ارسال کنند.

با تیک‌تاک رزومه ویدئویی خود را برای شرکت‌های مختلف ارسال کنید

تیک‌تاک در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام TikTok Resumes است که می‌تواند به کاربران برای یافتن شغل کمک کند.

چگونه کاربران اندروید و ویندوز را به تماس تصویری فیس تایم دعوت کنیم؟

اپل چندی پیش از نسخه‌های جدید آی او اس ۱۵ و آیپد او اس ۱۵ رونمایی و اعلام کرد که از این پس، دارندگان آیفون و آیپد می‌توانند از طریق قابلیت فیس تایم با کاربران اندروید و ویندوز، تماس تصویری برقرار کنند.

ساخت قابلیت توییت به مخاطبان خاص در توییتر

توییتر سرگرم بررسی راههای جدیدی برای فراهم کردن امکان اشتراک گذاری توییت با گروههای خاص برای کاربرانش است.

استوری پولی به اینستاگرام می‌آید

اینستاگرام تایید کرد سرگرم کار روی قابلیت جدیدی به نام استوری‌های انحصاری است که مشابه سرویس اشتراکی توییتر است.

مطالب پر بازدید آرشیو