دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای داخلي

سومین بوت کمپ ۱۴۰۰ اینترنت اشیا مردادماه برگزار خواهد شد

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، سومین بوت‌کمپ اینترنت اشیا را طی مردادماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

جشنواره رسانه‌های دیجیتال تا ۲ هفته دیگر اثر می گیرد

فرآیند ثبت و دریافت آثار دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان رویدادی برای شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیجیتال، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت کارخانجات مخابراتی ایران

مجمع عمومی فوق العاده شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (سهامی عام) به شماره ثبت ۴۲۴۷۸، از ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیر‌ماه ۱۴۰۰ در دفتر مرکزی کارخانه به نشانی شیراز کیلومتر دوم بلوار مدرس برگزار می‌شود.

دولت آینده چگونه با مسائل کشور روبرو شود؟

در فضای انتخاباتی کشور، یک پرسش جدی پیش روی نخبگان جامعه وجود دارد که سکانداران دولت آینده چگونه باید با مسائل کشور روبرو شوند؟

آی تی ام سی نماینده مجاز برای فروش و تبلیغ محصولات با نام تجاری اینریکودر ایران شد

اینریکو الکترونیک یکی از برندهای موفق در ارائه راه حل ارتباطات بی سیم حرفه ای، پایانه های رادیویی و PoC دو طرفه با کیفیت بالا و رقابتی است که در سال ۲۰۰۴ در شنژن چین تاسیس شده است.

فراخوان مشارکت در طراحی و ساخت "ابررایانه مریم" منتشر شد

فراخوان پروژه "پژوهش، طراحی و پیاده سازی ابر رایانه مریم" با ظرفیت پردازشی ۱۰۰ پتافلاپس منتشر شد.

مجمع عمومی به طور فوق‌العاده سازمان نصر تهران شنبه سیزدهم دی‌ماه برگزار خواهد شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، از ساعت ۹ صبح روز شنبه سیزدهم دی ماه برگزار خواهد شد.

شرکت در جشنواره‌ی اپلیکیشن هپ بانک ملی ایران تا ٢٠ دی تمدید شد

به دلیل استقبال گسترده جوانان، مهلت شرکت در جشنواره اپلیکیشن هپ ویژه نوجوانان (تا ۱۸ سال) که از دوم آذرماه با شعار با هپ رویاهاتو بساز آغاز شده است، تا بیستم دی ماه تمدید شد.

وبينار اقتصاد داده محور (Data-Driven Economy) دردانشگاه تربیت مدرس برگزار شد

وبینار "چارچوب اقتصاد داده محور" به همت گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تربیت مدرس و گروه مشاوران مدیریت داده محور کسب و کار، در روز پنج شنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰، برگزار شد.

همایش مجازی نقد و تحلیل لایحه دولت در مورد مشارکت عمومی – خصوصی برگزار می شود

همایش مجازی نقد و بررسی لایحه مشارکت عمومی و خصوصی دولت ، فردا یکشنبه ۳۰ اذر ۹۹ به صورت مجازی برگزار می شود ؛ و هدف آن تبیین مختصات انقلاب رفتاری در نظام تامین مالی کشور است.

مطالب پر بازدید آرشیو