دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوناگون

لامسه زبان پیوند ما به دنیا رؤیای آغوش: چطور همه‌گیری ما را از لمس همدیگر محروم کرد؟

لامسه زبان ظریفی است که نقشی حیاتی در پیوند زدن ما به دنیا دارد. همه‌گیری و فاصله‌گذاری اجتماعی نوعی قحطیِ بی‌سابقۀ لمس به وجود آورد که باعث شد بغل‌کردن عزیزانمان یا بوسیدن پدر و مادرمان به رؤیا تبدیل شود. چرا به لمس نیاز داریم؟

اولین دریافت کنندگان گواهی نامه اروپایی ESCO در حوزه «مدیریت روابط عمومی» مشخص شدند

با بررسی سوابق تحصیلی و اجرایی دهها متقاضی توسط هیات داوران و ارزیابان معتمد دانشگاه MGU فرانسه در چارچوب معیارهای طبقه بندی اروپایی دانش، مهارت و شایستگی شغلی ESCO ، اولین گروه از شایستگان دریافت این نشان و گواهی نامه معتبر اروپایی در ایران در شغل «مدیر روابط عمومی» مشخص شدند.

قرص مکمل تقویت حافظه تولید شد

محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت داروی مکمل تقویت حافظه و یادگیری با اثربخشی بالا شدند.

نمایشگاهی که بوی مرگ می دهد!

نمایشگاه «هاری» که این روزها در گالری فرمانفرما برگزار است، توصیف وضعیتی است که منجر به مرگ می‌شود؛ تصویری از خود مرگ نیست، بلکه پروسه‌ای در مغز و بدن را نشان می‌دهد که در نهایت بیمار را به پایان زندگی می‌کشاند و بازگوی بیانی اکسپرسیو از رنج حاصل از چیزی است که بر بیمار تحمیل شده است.

قسمت دوم از فصل جدید برنامه تلویزیونی قرنطینه امشب روی آنتن شبکه ۵

این برنامه با اجرای امین زندگانی تولید و سعی شده است از دریچه طنز، به مسائل و موضوعات اجتماعی روز کشور پرداخته شود. قسمت دوم این برنامه با موضوع مهاجرت به خارج از کشور و به میزبانی محمد دلاوری است که پنجشنبه ساعت ۲۲ و جمعه ساعت ۱۹ از شبکه ۵ سیما پخش میشود.

محدودیت های کرونایی از اول آذر اجرا می شود

بنا به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، طرح جامع اعمال محدودیت برای کنترل کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اجرا می شود.

مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی انجام می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی قطعا انجام می‌شود و امکان دارد تا چند ماه آینده این اتفاق بیفتد.

خبر خوش وزیر بهداشت درباره واکسن ایرانی کرونا

وزیر بهداشت گفت: با ورود واکسن کرونای ایرانی به مرحله انسانی، تا اوایل سال آینده خبر خوش ساخت واکسن را به مردم خواهیم داد.

فعالیت کدام شغل ها از فردا ممنوع است؟

از فردا فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیتهای شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت.

خرید اینترنتی لوازم خانگی بازنشستگان کشوری آغاز شد

با امضای تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی کشوری با بانک صادرات ایران و گروه انتخاب به عنوان تأمین‌کننده و فروشنده لوازم خانگی از امروز (یکشنبه ۲۰ مهرماه) این امکان فراهم شده است تا بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری بتوانند کالاهای خانگی مورد نیاز خود را به صورت قسطی و اینترنتی خریداری کنند.

مطالب پر بازدید آرشیو